خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری بیش از یک هزار و 500 برنامه در قالب 29 عنوان طی هفته بسیج در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۳۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن برزگر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه هفته بسیج اظهار داشت: در هفته بسیج بیش از یک هزار و 500 برنامه در قالب 29 عنوان در شهرستان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر صحنه‌ای که بسیج وارد شده کارها رونق گرفته و با سرعت انجام شده است، گفت: بسیج کلید طلایی تمامی مشکلات است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اضافه کرد: بسیج شرکت مردم عام در حل مشکلات است که این را میتوانیم در سوریه و عراق مشاهد کنیم که امروز سوریه را نجات داد و ما شاهد پیشرفت هایی در برگرداندن امنیت به سوریه هستیم.

وی با تشریح برنامه‌های هفته بسیج و اعلام روزشمار این هفته تصریح کرد: در نخستین روز هفته بسیج با شعار «بسیج، ولایت، انتظار» سخنرانی پیش از خطبه‌ نماز جمعه در همدان، مریانج و جورقان، برگزاری همایش میقات صالحین با حضور 250 حلقه صالحین در نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

برزگر با اشاره به ابعاد بصیرتی، تربیتی و مهارتی حلقه‌های صالحین بیان کرد: حلقات صالحین نقش مؤثری در فرهنگ‌سازی و آموزش کادر کارآمد برای آینده کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه نیز با عنوان «بسیج، بصیرت و استکبارستیزی» نام‌گذاری شده که از جمله برنامه‌های این روز دیدار با آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری همایشی با حضور فرمانده پایگاه‌ها و امامان جماعت مساجد و همایش استکبار ستیزی با حضور فرهنگیان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نامگذاری سومین روز از هفته بسیج با عنوان « بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی» افزود: یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های این روز برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کنار ساختمان سپاه ناحیه همدان است تا مردم با اقتصاد مقاومتی و عرصه‌های فعالیت آن آشنا شوند.

وی ادامه داد: در چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، خودباوری و جهاد علمی» نیز دیدار با نخبگان بسیجی، افتتاح حوزه مقاومت شهید احمدی روشن با حضور خانواده این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

برزگر با بیان اینکه پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی» نام‌گذاری شده است، گفت: نشست مشترک والدین اعضای شرکت کننده در حلقات صالحین، همایش مادران، پرچمداران جنگ نرم و تشویق مادرانی که بالای سه فرزند دارند از برنامه‌های این روز است.

وی ادامه داد: در روز ششم از هفته بسیج با عنوان «بسیج، محور وحدت و بیداری اسلامی» برنامه‌های تبیین جبهه مقاومت در سطح مساجد، برگزاری مراسمات کمک به جبهه مقاومت و... برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یادآور شد: در روز بسیج مستضعفین نیز که با عنوان «بسیج، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است، گردهمایی بسیجیان شهرستان همدان با حضور پرشور بسیجیان در سالن ابن سینا همدان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری یادواره برای شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای شهرستان همدان به همت بسیج ورزشکاران از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در همدان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات