فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از اجرای بیش از 60 برنامه در هفته بسیج در شهرستان بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۸۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهاباد در آستانه هفته بسیج به تشریح برنامه های این ناحیه در سطح شهرستان پرداخت.

وی با اشاره به جایگاه کلیدی نیروهای مردمی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بیان داشت: بسیج نیرویی است که از بطن مردم جوشیده و بسیجیان سرمایه های بی نظیر این کشور هستنند.

سرگرد حاجی زاده با بیان اینکه بسيج درخت پرثمرى است كه شكوفه‌هاى شكوهمند آن رايحه ايثار، اخلاص و مقاومت را در فضاى انسانيت پراكنده مى‌سازد گفت: در بوستان بسيج دلاورانى گمنام پرورش يافته‌اند كه با رشادت خالصانه عروج به سوى عرش، قدس و ملكوت را زمزمه كرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به تربیت یافتگان این مدرسه با انگیزه الهی اشاره کرد و افزود : تربيت يافتگان اين مدرسه با انگيزه‌اى الهى، مقاومتى كم نظير، برنامه ريزى‌هاى حساب شده و جهت دار، گوش به فرمان ولايت به دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاى انقلاب اسلامى برخاسته‌اند و از اين روى از بدو تأسيس، خار چشم دشمنان بوده‌اند

وی افزود: گروههايى كوشيدند با باتلاق‌هاى آلوده و مرداب‌هاى متعفن خود كدورت و شكستى بر اين حريم وارد سازند امّا خود باخته، سرافكنده و خسران ديده، نوميد،افسرده و رسوا شدند. بسيج يك خيزش ژرف، ارزشى، منطقى و منطبق بر نيازهاى جامعه اسلامى است. بصيرت بسيجى با ايمان و پارسائى توأم گرديده و محصولات ارزنده‌اى را به ارمغان آورده است.

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهابادبا بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از روز پنج شنبه 28 آبان ماه جاری به مدت یک هفته‌ در شهرستان بهاباد برگزار می‌شود، گفت: در طول این هفته بیش از 60 برنامه متنوع در سطح شهرستان بهاباد اجرا می‌شود.

وی دیدار با امام جمعه ،گلباران قبور شهدا، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه و برگزاری نشست های بصیرتی در طول هفته بسیج ، تجمع بزرگ بسیجیان ، برگزاری مسابقات ورزشی ، تجلیل از بسیجیان پیشکسوت ، دیدار با خانواده های شهدا و جابازان ، برگزاری مسابقه مقاله نویسی در مورد بسیج ، همایش بزرگ پیاده روی ، را از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان بهاباد عنوان کرد.

ارسال نظرات