ترکاشوند
مهدی جعفری در گفتگو با بسیج خبر داد
عنوان این همایش از امسال به پویاگران انقلاب اسلامی تبدیل شد؛ میهمان ویژه این مراسم سردار نقدی هستند و قبل از شروع رسمی مراسم برای حضار، انیمیشن سینمایی شاهزاده روم اکران خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۶۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

مهدی جعفری رییس مرکز هنرهای رقومی (دیجیتال) بسیج در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: شنبه هفته آینده همایشی با عنوان پویاگران انقلاب اسلامی در سالن بصیرت تهران برگزار می شود؛ این همایش، سومین گردهمایی فعالان عرصه هنرهای دیجیتال کل کشور است که برای سومین سال پیاپی برگزار می شود.

وی افزود: عنوان این همایش از امسال به پویاگران انقلاب اسلامی تبدیل شد؛ میهمان ویژه این مراسم سردار نقدی هستند و قبل از شروع رسمی مراسم برای حضار، انیمیشن سینمایی شاهزاده روم اکران خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: این همایش از ساعت 18:30 شروع می شود و شش مرکز جدید هنرهای رقومی(دیجیتال) شهرستانی افتتاح رسمی می شوند.

رئیس مرکز هنرهای رقومی بسیج تصریح کرد: در این مراسم از چند محصول مرکز هنرهای رقومی بسیج رونمایی می شود که از جمله این محصولات سریان پویانمایی بهنام یک سریال 300 دقیقه ای است که در مورد زندگی نوجوان بسیجی شهید بهنام محمدی است و محصول سازمان بسیج است که از دی ماه در صدا و سیما پخش می شود.

وی افزود: از جمله محصولات دیگری که در روز همایش رونمایی می شود می توان به سریال بختک اشاره کرد که برگزیده بهترین انیمیشن جشنواره عمار در سال گذشته بود و درباره آسیب های ماهواره است؛ از نرم افزار موبایلی کوله بار سرخ ویژه زائران اربعین حسینی که از جمله ویژگی های آن، هفت زبانه بودن این نرم افزار است، مجموعه 27 جلدی آموزش انیمیشن و بازی سازی با عنوان سنگر پویا و مجموعه 9 جلدی کتاب ستارگان هدایت از جمله محصولاتی هستند که در روز همایش از آنها رونمایی می شود.

جعفری تصریح کرد: در حاشیه مراسم از مادر نوجوان بسیجی شهید بهنام محمدی و خواننده انقلابی طول دوران انقلاب اسلامی جناب اقای محمد گلریز تجلیل به عمل می آید.


ارسال نظرات