خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

بسیجیان پیش قراولان عرصه جهاد و شهادتند

فرمانده سپاه عاشورا در آیین افتتاح ساختمان جدید حوزه جناب قاسم(ع) سپاه غدیر تبریز گفت: بسیجیان و نقش آن ها در جامعه امروزی همان پیش قراول بودن در عرصه جهاد و شهادت است.
کد خبر: ۸۵۹۹۳۱۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: نقش بسیج از همان زمان تشکیل آن به فرمان بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در عرصه شهادت و جهاد و ایثار بوده و امروزنیز بسیجیان باید الگوهایمنسجم و مناسبیدر عرصه های دینی، اخلاقی، فرهنگی و نظامیبرای جوانان و نوجوانان کشورشان باشند.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه استراتژیک و نقش بسیج در مبارزه 37ساله با استکبار جهانی می توان به این نکته دست یافت کهبسیج، فرهنگ و مکتب بسیجی نقاط قوت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران متقابلا به دنبال تضعیف این نهاد مردمی هستند.

کریمیان در ادامهبا اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که بسیج مدرسه عشق است اظهار کرد: نقاط قوت ملت ایران اسلامی در طول انقلاب همان روحیه جهادی، انقلابی و انسجامملی و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و عمق بخشی و معرفت الهی و معنوی به نظام اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شرط و پایه های بسیج و پایداری آن و انقلاب اسلامی، عشق و معرفت الهی دانست و افزود: بسیجیان جان بر کف نظام همیشه باید روحیه جهادی و مخلص بودن خود را در زمینه های مختلف و برهه های زمانی حفظ کرده و در مواقع حساس پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب باشند چنانچه که این مسئولیت خطیر خود را در طول انقلاب به درستی ایفا کرده اند صف بسیجیان در همان جبهه مقابله و مبارزه با استکبار جهانی و سلطه گران غربی و عربی همیشه پا برجا و مستحکم خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار