خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

برخی هنوز در داخل کشور آرمان‌های انقلاب و تفکر امام (ره) را درک نکرده‌اند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه تفکر امام (ره) امروز در حال گسترش است و اروپا را این تفکر فراگرفته است، گفت: برخی در داخل کشور هنوز آرمان‌های انقلاب و تفکر امام (ره) را درک نکردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۱۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در مجمع استانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: این ایام زمان حزن و اندوه شیعیان است چرا که قافله حضرت اباعبدالله (ع) را به اسارت می‌برند و به پاسداشت این این ایام، هر ساله اربعین حسینی (ع) را گرامی می‌داریم.

وی افزود: سال گذشته سردار شهید حاج حسین همدانی در مسیر کربلا با پای پیاده حرکت کرد و از خدای متعال خواستار رسیدن به درجه رفیع شهادت شد و در آستانه عزاداری محرم امسال این سرباز سرافراز اسلام به فیض شهادت نائل شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: امروز همه امکانات در مسیر تردد زائران کربلا در اربعین حسینی فراهم شد اما در آن زمان خاندان اباعبدالله (ع) و حضرت زینب (س) با رنج و مشقت از این مسیر عبور کردند.

وی با اشاره به اینکه روز عاشورا با دفاع مقدس قابل قیاس نیست، گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با زن و فرزند در معرکه جنگ با دشمن حضور نداشتند اما امام حسین (ع) در عاشورا و نهضت کربلا به همراه خانواده وارد میدان نبرد شد.

مجیدی با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بعد از گذشت 37 سال از انقلاب، نهاد بسیج به عنوان هدیه ارزشمند امام (ره) تقدیم شیعیان جهان شد و امروز شاهد هستیم که پرتو شعارهای امام (ره) در جهان شکل می‌گیرد.

وی افزود: تفکر امام (ره) امروز در حال گسترش است و اروپا را این تفکر فراگرفته است اما برخی در داخل کشور هنوز آرمان‌های انقلاب و تفکر امام (ره) را درک نکردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: سردار شهید همدانی در مدت 40 سال مجاهدت در راه حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب همواره در برابر دشمن ایستاد و سرباز مطیع انقلاب بود و با حضور خود در سوریه با تشکیل گردان‌های نظامی و بسیجی اقدامات بزرگی را انجام داد.

وی گفت: سردار شهید همدانی در انتخاب دشمن هرگز اشتباه نکرد و در زمان قبل از انقلاب، دوران دفاع مقدس، فتنه 88 و در سوریه با شناخت کافی نسبت به دشمن به مبارزه پرداخت.

مجیدی با بیان اینکه شهید همدانی رسالت بزرگی را بر دوش ما گذاشته است، افزود: همه با راه و هدف این شهید بزرگوار برای حفظ و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی طی کنیم.

وی اظهار داشت: سردار شهید همدانی با احساس تکلیف 4 سال در سوریه حضور پیدا کرد و در مقابل دشمن جنگید و با بصیرت نسبت به اهداف دشمن ایستادگی کرد و در نهایت به مقام رفیع شهادت رسید.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سردار همدانی مدبرانه توانست فتنه 88 را با کمترین تلفات در تهران مهار کند، افزود: مدیریت، فرماندهی و توان سردار همدانی بود که توانست در سایه ولایت فقیه، فتنه را از فتنه‌گران جدا کند.

وی با اشاره به تعبیر سردار شهید همدانی مبتنی بر اینکه 8 ماه فتنه تهران با 8 سال دفاع مقدس برابری می‌کند، گفت: در فتنه 88 افرادی از انقلاب جدا شده بودند اما سردار همدانی فتنه‌گران را جدا کرد و در حماسه 9 دی مردم وارد صحنه شدند.

مجیدی با اشاره به ورود 275 شهید گمنام در ابتدای امسال بیان کرد: با ورود این شهدا فضای کشور و استان‌ها دگرگون شد و با ورود شهدای مدافع حرم نیز فضای معنوی دیگری در بین مردم و جوانان حاکم شد.

وی افزود: از زمان شهادت سردار شهید همدانی و مدافعان حرم، هزاران نفر برای رفتن به سوریه و عراق اعلام آمادگی کردند و این ناشی از گستره خون شهدا است که در جان جوانان ما بروز می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز کرد: اعلام آمادگی جوانان نشان از روسفیدی ما در مقابل صحنه‌های آزمون امتحان الهی و خون شهدا است چرا که جوانان خواهان ادامه راه و خون شهدا هستند.

وی با اشاره تذکر مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ دشمن اظهار داشت: شهدای گمنام آمدند تا به ما تذکر دهند که نفوذ در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در حال رخ دادن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار