مدیر سایت صالحین استان همدان خبر داد

فعالیت 1040سایت صالحین در همدان

مدیر سایت صالحین استان همدان با اشاره به فعالیت 14 هزار وب‌سایت صالحین در کشور گفت: سهم استان همدان از این میزان یک هزار و 40 سایت است.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۶۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

حجت‌الاسلام مصطفی امیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت‌بخشی به فضای مجازی، سازمان بسیج به راه اندازی سایت صالحین در سال 91 به آدرس salehin.ir   اقدام کرد.

وی افزود: تاکنون تعداد سایت‌های صالحین به بیش از 14 هزار رسیده که سهم استان همدان از این میزان یک هزار و 40 سایت است.

مدیر سایت صالحین استان همدان با اشاره به رشد 10 برابری سایت‌های صالحین طی یک سال گذشته عنوان کرد: استان همدان در این زمینه رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه استان همدان درصد قابل توجهی از سایت‌های صالحین کل کشور را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: ماهیت فعالیت سایت صالحین انتقال تجربیات، تولید دانش و محتوای تربیتی، بصیرتی، مهارتی و معرفتی ، روشنگری و اطلاع رسانی در تمام زمینه‌ها است.

*استان همدان رتبه نخست کشوری را در سایت‌های صالحین دارد

امیری عنوان کرد: سایت‌های صالحین با رویکرد محتوای معرفتی، تربیتی، بصیرتی، مهارتی و خبری فعالیت می‌کنند.

وی ابراز داشت: مجموع سایت‌های صالحین استان همدان در رتبه‌بندی کشوری بین تمام استان‌ها در ابتدای سال رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد و در حال حاضر نیز رتبه دوم کشوری را برای خود تثبیت کرده است.

مدیر سایت صالحین استان همدان با بیان اینکه ارزیابی سایت‌های صالحین به صورت 24 ساعته صورت می‌گیرد، گفت: به صورت شبانه‌روز رتبه‌ها برای تمام 14هزار سایت به دلیل درصد فعالیت آنها جابه‌جا می‌شود که استان همدان به مدت بیش از 70 روز بدون هیچ رقیبی، رتبه اول را به خود اختصاص داده است و به مدت یک سال (شبانه روزی) رتبه دوم در بخش استانی را دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی سایت صالحین ادامه داد: تشکیل کارگاه‌های تخصصی توجیهی سایبری در راستای عمق بخشی بسیج در فضای مجازی در شهرستان‌ها، برگزاری همایش شهید آوینی و تجلیل از برترین سایت‌های استان از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

* ادامه دادن خط شهدا در فضای مجازی اولویت کاری سایت صالحین

امیری یادآور شد: تولید 10 نرم‌افزار ویژه اندروید و ویندوز در مدیریت سایت صالحین استان همدان با رونمایی در شاخص کشوری و تهیه محتوای آموزشی برای ساخت سایت در صالحین از دیگر فعالیت‌ها است.

وی افزود: از دیگر اقدامات نیز می‌توان به تهیه نشریه صالحین به صورت چندرسانه‌ای، درج خبرهای مهم استانی، پیگیری مشکلات مدیران سایت به صورت 24 ساعته از طریق پیامک، ایمیل و اتوماسیون و تعامل با سایت‌های موفق کشوری اشاره کرد.

مدیر سایت صالحین استان همدان تصریح کرد: سخنرانی پیرامون فضای سایبری توسط مدیریت سایت صالحین استان، رصد کمی و کیفی سایت های صالحین هر سه ماه یک بار به صورت میدانی و شهرستانی، ایجاد رقابت جدی بین سایت‌ها و تحقق رشد 10 برابری سایت‌های صالحین استان نسبت به تیرماه سال گذشته نیز از جمله اقدامات اجرایی بوده است.

وی با بیان اینکه ادامه دادن خط شهدا در فضای مجازی اولویت کاری سایت صالحین است، گفت: در حال حاضر مدیران سایت‌های صالحین استان به بیش از یک هزار نفر می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار