خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی عنوان کرد

پیشگامی در دفاع از ولایت ویژگی اصلی مسئولان بسیج و سپاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مسئولان بسیج و سپاه در دفاع از ولایت و انقلاب پیشگام هستند.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۵۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

حجت السلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام صفر و رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام رضا(علیه السلام) اظهارداشت: ما در یک مجموعه ولایی و انقلابی کار می کنیم و بسیج توانمند امید انقلاب، نظام و ولایت و خار چشم دشمن و استکبار جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه مسئولینی که در مجموعه بسیج وسپاه کار می کنند قطعه شایستگی های لازم را برای داشتن مسئولیت در این مجموعه دارند، گفت: بر اساس آیات و روایات ما، بخصوص در نامه امیرالمومنین علی (علیه السلام) به مالک اشتر ویژگی های یک مسئول بیان شده است.

وی با بیان اینکه در سلسله نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج که تعریف شده باید کسانی که در این مجموعه کار کنند شایستگی های لازم و جایگاه خوبی داشته باشند، عنوان کرد: از جمله این شایستگی ها اهل تجربه بودن و دارای جایگاه مدیریتی از قبل باشند.

نوفرستی افزود: نمایندگان ولی فقیه در سپاه و بسیج باید تدین، طلبگی، ساده زیستی، نداشتن تعلقات به دنیا و از همه مهمتر ویژگی ولایت مداری، بصیرت لازم و جلودار برای دفاع از ولایت و انقلاب را داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار