عضو کمیسون قضایی مجلس در گفتگو با بسیج:

جریانی در داخل در صدد قبح زدایی از سران فتنه است

آذین سخنگوی کمیسیون اصل نود در خصوص اقدام روزنامه اطلاعات در انتشار گفتگویی با یکی از سران فتنه تصریح کرد: با توجه به اینکه بحث فتنه، خط قرمز نظام است و محمد خاتمی یکی از سران فتنه و ممنوع التصویر بوده، اقدام روزنامه اطلاعات خلاف قانون است.
کد خبر: ۸۶۰۴۰۶۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
حسین آذین عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اقدام روزنامه اطلاعات مبنی بر درج مصاحبه و تصویر محمدخاتمی از سران فتنه 88 در صفحه اول روزنامه تصریح کرد: با توجه به اینکه بحث فتنه، خط قرمز نظام است و خاتمی یکی از سران فتنه و ممنوع التصویر بوده، این اقدام صورت گرفته خلاف قانون است. 

آذین توضیح داد: یک موج مدیریت شده ای در قالب مراسمهای مختلفی مانند تقدیر از خیرین، حضور در جلسات دانشجویی یا نشان دادن تصویر و خواندن پیامی از این شخص فتنه گر به راه افتاده که هدفش  این است که از او حساسیت زدایی کند و تدریجا او را در اذهان زنده کند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با ذکر اینکه چند وقت پیش در کرمان و در ورامین نیز پیامی از این فتنه گر در مراسمی خوانده شد اظهار داشت: این موج به دنبال این است تا بحث فتنه را کم رنگ و از سران فتنه قبح زدایی کند و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، این اقدامات اصلا به صلاح نیست.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه مدیرمسئول روزنامه نیز نباید این اقدام خلاف قانون را انجام می داد، خاطرنشان کرد: قطعا مسئولین و هیئت نظارت بر مطبوعات باید با این قضیه برخورد کنند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار