خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان همدان:

فصل سوم از هفتمین دوسالانه شعر بسیج همدان به کار خود پایان داد

مسئول بسیج هنرمندان همدان با بیان اینکه هفتمین دوسالانه شعر بسیج با عنوان «سوگواره شعر آیینی» با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد، گفت: در بهمن ماه سال جاری نیز فصل چهارم از این دوسالانه با عنوان «شعر انقلاب» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۸۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳

رسول کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: هفتمین دوسالانه شعر بسیج با معرفی برترین‌ها در مجتمع شهید آوینی سپاه ملایر به کار خود پایان داد.

وی افزود: 154 اثر از 61 شاعر از تمام استان به دبیرخانه سوگواره راه یافت که با نظرداوران مجتبی روشن‌روان و مریم برزگر از میان این آثار 4 اثر به عنوان رتبه‌های برگزیده اعلام شدند و 30 اثر به عنوان آثار منتخب در کتابچه شعر دوسالانه بسیج چاپ می‌شوند.

مسئول بسیج هنرمندان همدان با بیان اینکه دو فصل شعر تغزلی و شعر کودک و نوجوان در فصل‌های بهار و تابستان برگزار شد، گفت: در بهمن ماه سال جاری فصل چهارم از این دوسالانه با عنوان «شعر انقلاب» برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: بر اساس رأی هیئت داوران ریحانه نوری از تویسرکان و رضا ابوذری از همدان به ترتیب اول و دوم شدند مهدی علی‌بلندی از بهارو احسان نرگسی رضاپور از همدان به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

کرمی یادآور شد:در این مراسم از سیدحسین حسینی مسئول کانون بسیج هنرمندان بهار به عنوان شهرستان برتر در بیشترین آثار ارسالی به سوگواره تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در فصل چهارم از دوسالانه شعر بسیج که در بهمن ماه برگزار می‌شود، می‌توانند آثار خود را تا پایان دی ماه به دفتر بسیج هنرمندان واقع در میدان مفتح، ساختمان بوعلی سینا طبقه سوم دفتر بسیج هنرمندان تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 08132651711 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار