خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند خبر داد

پرداخت 14 میلیارد ریال تسهیلات خودکفائي به مددجویان نهاوند

مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند از پرداخت 14 میلیارد ریال تسهیلات خودکفائي به مددجویان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۰۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
پرداخت 14 میلیارد ریال تسهیلات خودکفائي به مددجویان نهاوند

علی کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در سال جاری 165 فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایي با اعتبار 14 میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات در قالب خوداشتغالی، مشاغل خانگی و توان افزایی به مددجویان اعطا شده است، بیان داشت : برای پرداخت تسهیلات اشتغال این نهاد به خانواده‌های تحت حمایت از منابع داخلی و بانکی اعتبار هزینه شده است .

مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: این نهاد با پرداخت وام هاي قرض الحسنه، احداث و يا تأمين فضاي مورد نياز براي اجراي طرح‌هاي خودكفايي مددجویان را فراهم کرده و با بازاريابي و فروش توليدات طرح‌هاي خودكفايي با قيمت مناسب زمینه خودکفا شدن آنان را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: در راستای توانمندی مددجویان و خارج شدن آنان از چرخه حمایتی این نهاد در سال جاری بالغ بر یک میلیارد ریال تسهیلات در قالب 70 طرح توان افزایی به خانواده های محروم و نیازمند پرداخت شد.

کاویانی تصریح کرد: اجراي طرح‌هاي خوداشتغالي و ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند، با اتخاذ سياست‌هاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد امام خميني(ره) قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت و كرامت خانواده‌ها و نيل به استقلال اقتصادي است.

انتهای پیام/



ارسال نظرات
آخرین اخبار