شفیعی در گفتگو با بسیج:

روز به روز بر کیفیت، برد و دقت موشک های دفاعی می افزاییم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بعضی از مباحث موجود در قطعنامه حکایت از دوپهلو بودن موارد و تشکیک هایی که آژانس هنوز روا می دارد اینها مایه نگرانی است.
کد خبر: ۸۶۰۷۶۳۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص قطعنامه شورای حکام تصریح کرد: دراین قطعنامه نسبت به شرایط کلی حاکم بر رابطه ما با آژانس و 1+5 مثبت قلمداد می شود ،اما این به معنا نیست که ما رگه های خاکستری و یا حتی تیره هم نداشته باشیم؛ بعضی از مباحث موجود در قطعنامه حکایت از دوپهلو بودن موارد و تشکیک هایی که آژانس هنوز روا داشته وجود دارد که مایه نگرانی است.

شفیعی افزود: در جایی که منافع و مصلحت نظام اقتضا می کند ما حرکت می کنیم و جایی هم که ببینیم آژانس در مسیری دور از حق و خارج از شرح وظایف خود حرکت می کند، در آنجا ما مسیرخاص خود را طی می کنیم.

وی بیان کرد: در شرح وظایف آژانس این نیست که درباره بحث های موشکی حرف بزند، این مسائل تکراری و انگشت نمایی است که آژانس یا هر نهادی برای اینکه خالی از عریضه نباشد آن را مطرح می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ما موشک داریم و روز بروز نیز بر کیفیت، برد و دقت آن می افزاییم و این جنبه تدافعی دارد و هیچ وقت از این موشک ها در حوزه نظامی هسته ای استفاده نخواهد شد.

شفیعی در خاتمه یادآورشد: طبق فتوای رهبر معظم انقلاب ما استفاده نظامی از برنامه هسته ای  حرام است و فتوا را هم نمی شود نادیده گرفت، لذا هم برای ما روشن است که ما به دنبال چنین کاری نیستیم و هم برای غرب روشن است که ایران دنبال چنین کاری نیست و به دنبال استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است.

ارسال نظرات