خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر:

با استفاده از تفکر بسیجی نیازی به واردات مدیر خارجی نیست

رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر گفت: اگر در امور کشور از ظرفیت بالای تفکر بسیجی که در مجمع بسیج و مصوبات آن نمایان می‌شود، استفاده شود دیگر نیازی به واردات مدیر خارجی نیست.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۰۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

حجت‌الاسلام علیرضا شمس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در ملایر با اشاره به برگزاری همایش مجمع عالی بسیج در مشهد مقدس اظهار داشت: اگر در امور کشور از ظرفیت بالای تفکر بسیجی که در مجمع بسیج و مصوبات آن نمایان می‌شود، استفاده شود دیگر نیازی به واردات مدیر خارجی نیست.

وی با اشاره به فعالیت و اقدامات مجمع بسیج شهرستان ملایر عنوان کرد: مجمع بسیج شهرستان ملایر مجمعی عالی و نمونه در استان و کشور است که با به کار بستن افراد و نیروهای نخبه و متخصص ایفای نقش می‌کند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر تصریح کرد: مجمع بسیج شهرستان ملایر با بررسی موضوعات مشخص در کارگروه های مختلف مانند کارگروه تحقیق و پژوهش، عفاف و حجاب، فرهنگی و غیره که با حضور نخبگان و اساتید صورت می‌گیرد در راستای حل مشکلات و معضلات در سطح شهرستان تلاش کرده و مصوبات را جهت اجرا به مسئولان مربوطه ارجاع می‌دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیج شجره طیبه است»، اظهار داشت: این شجره طیبه یک اصل ثابت دارد که بدنه بسیج است و توسط امام راحل بنیان نهاده شده است و فروعات مختلف آن در عرصه‌های گوناگون ایفای نقش می‌کند.

شمس افزود: بسیج فرهنگی است که در نمودهای مختلف از قبیل سیاست، اقتصاد، امور فرهنگی، امور جهادی و... خود را نشان می‌دهد، به همین دلیل کارکرد و جایگاه امروز بسیج یکی از موفق‌ترین الگوهای رفتاری نه تنها در کشور بلکه در عالم است.

وی بیان داشت: شهید سردار همدانی با تفکر بسیجی و زنده کردن خصلت بسیجی سوریه را نجات داد، در عراق نیز این امر با بسیج شدن مردم عراق در مقابل تکفیری‌ها رخ داد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه فرهنگ، کنش‌های اجتماعی جامعه و اقتصاد حرف برای گفتن دارد و تفکر بسیجی بنیان‌گذار و انجام‌دهنده اقتصاد مقاومتی است .
وی تصریح کرد: بحث نیروهای جهادی، خلاقیت و نوآوری، اقتصاد اسلامی و سبک زندگی نماینگر این است که بسیج میدان‌دار عرصه های گوناگون است.
شمس ابراز داشت: بعد دیگر از فعالیت‌های بسیج، سیاسی است و نه به عنوان سیاسی‌کاری بلکه به عنوان نیرویی بصیر و انقلابی در جبهه‌گیری‌ها و بزنگاه‌ها مانند 9 دی که نشان از آگاهی بسیج و دیده‌بانی از انقلاب را دارد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی نجات دهنده امت و کشور خواهد بود، گفت: دستاوردهای علمی، نظامی و سایر پیشرفت‌های بسیج در سایه چند فاکتور مهم است که یکی از آنها ولایت‌مداری محض بسیجیان است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ملایر افزود: در وصیت‌نامه شهدا نیز بر تبعیت از ولایت تأکید شده همان گونه که شهید بسیجی نخبه علمی شهرستان ملایر شهید دکتر احمدرضا احدی در وصیت‌نامه خود آورده است «نگذارید حرف امام، زمین بماند».

وی با بیان اینکه نکته دوم نیز بحث ایثار، جهاد و شهادت است، بیان داشت: اردوهای جهادی که مورد تأیید مردم و رهبری است نمونه این هدف والاست.

شمس در پایان یادآور شد: نمونه روحیه ایثار و گذشت را می‌توان در شهدای حرمین شریفین که اکثراً بسیجی هستند به وضوح مشاهده کرد.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات