خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خبر داد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح مروج سلامت در 600 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی استان همدان خبر داد و گفت: امسال 100 مدرسه دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۱۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالله جعفری امروز در نشست شورای آموزش و پرورش همدان اظهار داشت: طرح مروج سلامت یکی از چالش‌های عمده جهانی به شمار می‌رود و سعی ما بر رونق بخشیدن و ارتقاء سطح سلامت و فرهنگ دانش‌آموزان است .

وی با بیان اینکه ارائه خدمات سلامت در 600 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در حال اجراست، افزود: امسال 100 مدرسه دیگر نیز اضافه خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: در سال جاری حدود 200 مراقب سلامت در استان داریم که با گذراندن آموزش‌های لازم افرادعلاقه‌مند می‌توانند وارد این بخش شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز بیان کرد: اطلاع‌رسانی به والدین از وجود مدارس مروج سلامت و دقت در ثبت‌نام از دیگر راه های بهبود بخشیدن این مدارس است.
عبدالرضا فولادوند با اشاره بر گلایه‌مند بودن ادارات از مدیران مدارس گفت: سختی کار مدیران مدارس روستایی که به اندازه وزارت‌خانه ها کار به دوش خود دارند باعث این موضوع شده و وظیفه اصلی خود را فراموش کرده‌اند که باید راه حل هایی برای این موضوع داشته باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات