خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان تأکید کرد

تربیت بسیجیان برای فرماندهی پایگاه‌ها بسیج و سروگروه‌های صالحین

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان گفت: با شبکه‌سازی و کادرسازی در سطح پایگاه‌های مقاومت باید هر بسیجی طوری تربیت شود که توانایی فرماندهی یک پایگاه و سرگروهی یک حلقه صالحین را داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۰۷۷۴۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هوشنگ صمدی مطلوب در نشست منتظران موعود پایگاه مقاومت اباصالح المهدی(عج) همدان بیان داشت: با شبکه‌سازی و کادرسازی در سطح پایگاه‌های مقاومت باید هر بسیجی طوری تربیت شود که توانایی فرماندهی یک پایگاه و سرگروهی یک حلقه صالحین را داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به کارهای مفید فرهنگی که درسطح پایگاه مقاومت اباصالح المهدی(عج) انجام شده این پایگاه موفق به کسب مقام نخست در بین پایگاه‌های مقاومت برادران در مسابقات مالک اشتر سپاه انصارالحسین(عج) همدان شد.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان ابراز داشت: زمانی کهمجموعه‌ای خوش می‌درخشد و مقامی را کسب می‌کند نشان از همدلی و همراهی در بین تمام عنصرهای سازنده این مجموعه دارد.

*بسیجی باید سالم زندگی کند و همه را به زندگی سالم دعوت کند

مهدی حاجیلویی نیز در این جلسه اظهار داشت: امروزه رسالت بسیجیان این است که همه را به زندگی سالم دعوت کرده و خود سالم زندگی کند و زندگی سالم دوری از گناه است.

وی بیان داشت: گاه انجام کار فرهنگی ثمره بسیار بزرگی به جا خواهد گذاشت و به گونه‌ای که اذان شهید هادی در جبهه‌های حق علیه باطل باعث تسلیم شدن ده‌ها بعثی شد و این ده‌ها نفر بعداً به عضو سپاه بدر درآمدند و شهید شدند.

در ادامه مراسم لوح افتخار سازمانی به فرمانده پایگاه مقاومت تقدیم و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر شد .

گفتنی است؛ در کنار حلقات صالحین که به صورت مستمر طی هفته در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می شود ماهی یک بار تمامی بسیجیان پایگاه دور هم جمع شده و به محضر استاد می رسند تا از کلام و درس های ایشان استفاده کرده و به معلومات و بار معنوی خود بیفزایند .

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات