امام جمعه تویسرکان گفت: حمله به مردم بی پناه و شیعیان از سوی همگان محکوم است و سکوت مجامع بین‌المللی نشان می دهد که آنان نیز از گسترش تفکر اسلام ناب محمدی(ص) به وحشت افتاده اند.
کد خبر: ۸۶۰۷۹۶۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی با تسلیت به دلیل به شهادت رساندن بسیاری از شیعیان کشور نیجریه و محکوم کردن این جنایت ددمنشانه، اظهار داشت: جای تعجب است که این فاجعه از سوی مدعیان و جوامع حقوق بشر محکوم نشده است.

وی اظهار کرد: همان گونه که کشتار مردم در پاریس محکوم است، کشتار و در حقیقت به شهادت رشاندن شیعیان نیجریه نیز محکوم است، اما اینکه چرا مدعیان حقوق بشر در جایی این گونه جنایات را محکوم می کنند و درجایی دیگر سکوت می کنند، نشان می دهد که آنان مدعیان حقوق بشر تنها با دروغ پردازی به دنبال اسلام هراسی و شیعه هراسی هستند.

امام جمعه تویسرکان افزود: آنچه جامعه مسلمان امروزه به آن نیاز دارد، تقویت وحدت و یکپارچگی میان خودشان است تا نقشه های شوم دشمنان اسلام را که با تفکر مادی گرایانه و با نقشه های خود برای اسلام هراسی ایجاد کرده اند، خنثی کنند.

وی تصریح کرد: حمله به مردم بی پناه و شیعیان از سوی همگان محکوم است و سکوت مجامع بین‌المللی نشان می دهد که آنان نیز از گسترش تفکر اسلام ناب محمدی(ص) به وحشت افتاده اند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات