خبرهای داغ:
وزیر اطلاعات:

طرح شورای رهبری تشویش اذهان عمومی است

سیدمحمود علوی پس از ثبت‌نام در انتخابات خبرگان گفت:با وجود رهبری فرزانه بحث شورای رهبری جای طرح شدن ندارد و این سخنان تشویش اذهان عمومی است.
کد خبر: ۸۶۰۸۵۸۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی که برای ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران افزود: هیچ نهادی نمی تواند به شورای رهبری فکر کند و این موضوع در اصلاح قانون اساسی در سال 68 نیز به طور کلی منتفی شده است.

وی ادامه داد: این سخنان تشویش اذهان عمومی است و اگر برخی از صاحب‌نظران آن را مطرح می‌کنند صرفا یک بحث تاریخی محسوب می شود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: رهبری جامع ترین فرد برای رهبری است و امیدواریم سالیان سال سایه ایشان بالای سر جامعه اسلامی ما باشد.

حجت الاسلام سید محمود علوی افزود: امیدواریم این انتخابات را با رهنمودهای حکیمانه رهبری و مدیریت دولت خدمتگذار، یک انتخابات پرشور و با شکوه و عامل ثبت و استقرار و مشروعیت نظام باشد.

وی حراست و صیانت از نظام ، قانون اساسی و ولایت فقیه را یک رسالت دانست و گفت: مردم این رسالت را به خوبی ایفا کرده اند.

علوی گفت: براساس تکلیفی که احساس کردم آمادگی خود را در انتخابات مجلس خبرگان اعلام و در انتخابات ثبت نام کردم.

وزیر اطلاعات با اشاره به ضرورت برگزاری سالم انتخابات گفت: هماهنگی لازم بین دستگاه ها انجام شده که نوید بخش برگزاری انتخابات سالم است.

وی همچنین با تاکید بر برگزاری انتخاباتی توام با آرامش گفت: باید رقابت را با برادری و ارزشهای اخلاقی و احترام به هم آمیخته کنیم که نتیجه آن یک انتخابات پر شور خواهد بود.

علوی هرعاملی که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و ناامید کند حرکتی مغایر با رهنمودهای رهبری دانست و گفت: تمام عناصر فعال در انتخابات تلاشمان را باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام خواهیم داد.

وی در مورد امنیت انتخابات گفت: با هم افزایی با نهادهای امنیتی بسیج ، ارتش، قوه قضاییه، سپاه و نیروی انتظامی سعی خواهیم کرد امنیت  انتخابات را تامین کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: در فضای کشور رقابت انتخاباتی با نشاط و توام با آرامش است و امیدواریم تمام دستگاههای امنیتی بتوانیم این فضای امنیتی را نهادینه کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها