داوود گودرزی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی شیراز:

دفاع از انقلاب اسلامی منوط به داشتن امکانات نیست

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دفاع از انقلاب اسلامی منوط به داشتن امکانات نیست و نباید کمبود امکانات مانعی در راه دفاع از این انقلاب عظیم شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۵۱۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ داوود گودرزی صبح امروز در جمع مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز با تأکید بر اجرای گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: دفاع از انقلاب اسلامی منوط به داشتن امکانات نیست و نباید کمبود امکانات مانعی در راه دفاع از این انقلاب عظیم شود.

وی، دفاع از انقلاب اسلامی را یک تکلیف دانست و افزود: دشمن با تحریم، جنگ اقتصادی، جنگ نرم، حیله و نیرنگ به دنبال این است که نظام جمهوری اسلامی به قله‌های پیشرفت نرسد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه برای حرکت به‌سوی قله‌های پیشرفت باید بصیرت و مجاهدت داشته باشیم، بر گوش فرادادن به بیانات مقام معظم رهبری و عمل به آنها تأکید کرد و گفت: همگی ما در هر مکان و با هر مسئولیتی باید برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

گودرزی با تأکید بر ارتقای فرهنگ عمومی دانشگاه‌ها، یکی از فعالیت‌های اساسی بسیج دانشجویی را پیگیری و تحقق همین موضوع برشمرد و تصریح کرد: اقدامات فرهنگی در خوابگاه‌های دانشجویی و ساماندهی این خوابگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی در ادامه به بررسی تحولات منطقه پرداخت و بیان داشت: آمریکایی‌ها به دنبال حضور در منطقه و افزایش بحران هستند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه ایجاد بحران در منطقه از راهبردهای آمریکایی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با ایجاد بحران در منطقه و اقدامات خود به دنبال جلوگیری از گسترش تفکر اسلامی و انقلاب اسلامی در جهان هستند، از این‌ رو باید مراقب باشیم.

در این دیدار صمیمی، مسئولان و فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز به بیان نظرات، پیشنهاد‌ها و راهکارهای خود برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها پرداختند.

در این نشست اسماعیل قزل‌سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گزارشی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی این استان ارائه داد.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار