خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

استان همدان زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک را دارد

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: استان همدان تمامی زیر ساخت ها را برای برگزاری انتخابات الکترونیک داشته و در صورت ابلاغ توانایی برگزاری این رأی گیری را دارد.
کد خبر: ۸۶۱۰۳۰۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رئیس ستاد انتخابات استان همدان امروز از ستاد انتخاباتی شهرستان ملایر با حضور در فرمانداری ملایر از مراحل اجرایی ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس دهم بازدید کرد.

محمد ابراهیم الهی تبار در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت حوزه های انتخاباتی استان اظهار کرد: هفت حوزه انتخاباتی در استان همدان آمادگی کامل را برای ثبت نام از داوطلبین مجلس را داشته و تمامی امکانات فراهم است.

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت نامی ها در استان همدان گفت: تا ظهر امروز 84 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و هفت نفر برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با توصیه به داوطلبین برای ثبت نام بیان کرد: داوطلبینی که قصد ثبت نام دارند با توجه به الکترونیکی بودن 23 فرآیند از 25 فرآیند انتخابات ثبت نام را بهخ روز آخر محول نکنند.

وی گفت: تمامی حوزه ها در استان آمادگی کامل را دارند تا آخرین مهلت ثبت نام انتخابات ثبت نام متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را انجام دهند.

الهی تبار با اشاره به حضور نخبگان در ثبت نام برای مجلس گفت: با توجه به ظرفیت های جامعه امیدواریم نخبگان و فرهیختگان از همه جریانات سیاسی در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی با اشاره تبلیغات برخی از کاندیداها در فضای مجازی بیان کرد: اگر داوطلبی تحت عنوان کاندیدای مجلس در فضای مجازی تبلیغ کند تخلف محسوب می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: بر طبق قانون زمان تبلیغات یک هفته به اغاز انتخابات بوده و اگر داوطلبی خارج از این محدوده ثبت نام کند تخلف محسوب می شود.

وی با اشاره به عدم دریافت بخش نامه ای برای برگزاری انتخابات الکترونیک گفت: برای برگزاری رای گیری الکترونیکی باید توافقاتی بین ستاد انتخابات و شورای نگهبان صورت بگیرد و پس از این توافق حوزه ها مشخص می شوند.

الهی تبار افزود: استان همدان تمامی زیر ساخت ها را برای برگزاری انتخابات الکترونیک داشته و در صورت ابلاغ توانایی برگزاری این رأی گیری را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار