خبرهای داغ:
مدير کميته امداد شهرستان کبودراهنگ از پرداخت 2 میلیارد و 758 میلیون ریال بابت کمک هزينه ازدواج نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۵۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

جمشيد محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ در راستاي فراهم سازي شرايط ازدواج آسان براي نوعروسان تحت حمايت به 96 نفر از این افراد مبلغ 2 میلیارد و 758 میلیون ریال کمک هزينه ازدواج اهدا کرده است

وی با بیان اينكه در دين مبين اسلام از ازدواج به عنوان محبوب‌ترين بنا ياد شده است، بیان داشت: در اين راستا كميته امداد اقدام به حمايت از مددجويان در اين بخش می‌کند.

مدير کميته امداد شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: مساعدت و پشتیبانی‌های این نهاد به زوج‌های جوان تحت حمایت با هدف کمک به تامین جهیزیه و معیشت آنان در آغاز زندگی مشترک آنها و ایجاد ساز و کارهای مناسب در راستای تسهیل در ازدواج این مددجویان به عنوان یک امر مهم مورد توجه این نهاد بوده و در این راستا حمایت‌های خاصی از مددجویان محروم و نیازمند می‌شود.

وی با اشاره به خدمات كميته امداد در بخش ازدواج تصريح كرد: اهداي جهيزيه به نوعروسان تحت حمايت، پرداخت هديه ازدواج به اولاد ذكور خانواده‌هاي تحت حمايت، معرفي زوجين به بانك‌هاي عامل براي دريافت وام ازدواج، برگزاري كلاس‌هاي آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج و اهداي جهيزيه موردي به نيازمندان از جمله اقداماتي است كه كميته امداد در بخش ازدواج انجام داده است.

محمدی افزود: در دوره‌های آموزشی شرکت‌کنندگان با نحوه برخورد با مشکلات زندگی، شیوه همسرداری، مدیریت اقتصاد زندگی، نحوه تعامل با خانواده همسر، تربیت فرزند، مهارت‌های زندگی مشترک، بهداشت فردی و روانی آشنا می‌شوند.

وی اظهار داشت: طرح کوثر کمیته امداد در راستای ازدواج آسان مددجویان و جمع‌آوری کمک های نیکوکاران برای تامین هزینه‌های ازدواج جوانان تحت حمایت اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ در پایان از خیرین و نیکوکاران خواست تا با اهدای کمک‌های خود به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد این شهرستان زمینه ازدواج آسان زوج های جوان نیازمند را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات