خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفت‌وگو با بسیج:

حکومت اسلامی با موفقیت فتنه 88 بدتر از زمان رضا خانی می‌شد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: اگر براندازی مخملی سال 88 موفق می‌شد با توجه به اینکه با حمایت استکبار همراه بود حکومت اسلامی بدتر از زمان رضا خانی می‌شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۵۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
حکومت اسلامی با موفقیت فتنه 88 بدتر از زمان رضا خانی می‌شدرضا باقری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به خطر نفوذ جریان کودتای آمریکایی اسرائیلی 88 در دولت اظهار داشت: چنانچه به مجلس و سایر نهادهای دولتی و امنیتی محرز شود که کسانی درصدد برقراری رابطه با آمریکا هستند و آن را به نظام اسلامی ترجیح می‌دهند باید همانند آمریکا با این اشخاص مبارزه کنند و حاکمیت اسلامی از این طیف همانند طاغوتیان سلب مسئولیت کند.

وی با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: اگر براندازی مخملی سال 88 موفق می‌شد با توجه به اینکه با حمایت استکبار همراه بود حکومت اسلامی بدتر از زمان رضا خانی می‌شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به وظیفه و نقش بسیج بیان داشت: نقش بسیج نقش حراست و حفاظت بوده و هست و اگر بسیج و سپاه نباشد انقلاب به دست نامحرمان خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام باید هوشیار باشند تا این نهاد مقدس را تقویت کنند چراکه اگر در کشور امنیت نباشد هیچ کس حتی فتنه‌گران نیز اختیاری نخواهند داشت و تر وخشک در آتش قهر الهی خواهند سوخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار