خبرهای داغ:
نخبه بسیجی:

بسیج باید ماهیت واقعی فتنه‌گران را به مردم معرفی کند

نخبه بسیج رزنی با بیان اینکه بسیج نقش محوری و تعیین کننده در مهار فتنه سال 88 ایفا کرد، گفت: امروز نیز بسیج باید در راستای معرفی ماهیت واقعی این فتنه‌گران برنامه‌ریزی کند.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۷۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

مهدی عیوضی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به نفوذ عناصر فتنه اظهار داشت: این افراد همان کسانی هستند که در سال 88 در رأس فتنه قرار داشتند و به نوعی در نقش اتاق فکر فتنه عمل می‌کردند و تجمعات خیابانی و ناآرامی‌ها را شکل می‌دادند که نیت شوم و پلید آنها نیز با روشنگری ها و صبر و استقامت مقام معظم رهبری در 8 ماه فتنه هر روز روشن‌تر می‌شد.

وی افزود: اوج خباثت این افراد در عاشورای 88 و همکاری آنها با گروه‌های برانداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از گروه‌های بهائی سلطنت‌طلب گرفته تا آخر، برای ملت ایران آشکار شد و هیچ تغییری در عقاید خود نداده اند و با همان انگیزه های سال 88 مترصد فرصتی تازه برای فتنه انگیزی جدیدی هستند و در سرسپردگی این افراد به کشورهای غربی نباید هیچ شکی کرد.

نخبه بسیجی تصریح کرد: در میان مردم هنوز هم افرادی هستند که از انگیزه های شوم این عناصر فتنه بی خبر هستند و این افراد را برئ از این اتهامات می‌دانند و این امر کار را برای دستگاه‌های امنیتی برای برخورد با آنان مشکل کرده و در صورت برخورد، عکس‌العمل این گروه از مردم را به همراه خواهد داشت بنابراین دستگاه‌های امنیتی باید ضمن زیر نظر داشتن و کنترل این افراد مراقب ارتباطات و آمد وشد آنها باشند تا از فتنه‌های آتی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه اگر فتنه‌گران در سال 88 می‌توانستند رأی مردم را جلب کنند وضعیت نظام بسیار بد می‌شد، ابراز داشت: فتنه 88 در عین حال که خسارت‌های زیادی برای نظام اسلامی به بار آورد، دستاوردهایی نیز برای نظام داشت از جمله اینکه بسیاری از مردم و مسئولین به اوج دشمنی استکبار با نظام اسلامی و نیت شوم این فتنه‌گران پی برده و محکم‌تر از گذشته در حمایت از نظام به میدان آمدند.

عیوضی با اشاره به حماسه 9دی عنوان کرد: اگر اوج دشمنی دشمنان و خباثت فتنه‌گران برای مردم روشن نمی‌شد ما امروز در جریان برجام امتیازات بیشتری را باید می‌دادیم ودر مقابل دشمن باید منفعل‌تر از امروز عمل می‌کردیم.

وی ادامه داد: هر چند بسیاری از فتنه‌گران وارد بدنه دولت شده و زمینه را برای نفوذ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و... دشمن فراهم می‌کنند اما فتنه 88 بسیاری از این افراد را از بدنه دولت در امورات اجرایی جدا کرد و بسیاری از آنها را در بین مردم نمایان ساخت که امروز نتوانند به راحتی و با استفاده از امکانات نظام و اعتماد مردم به فتنه‌گری خود بپردازند.

نخبه بسیجی با اشاره به نقش بسیج در جامعه تصریح کرد: همانطور که بسیج نقش محوری و تعیین کننده در مهار فتنه سال 88 ایفا کرد و توانست با نصب‌العین قرار دادن فرامین رهبری در مقابل این جریان شوم ایستادگی کند در حال حاضر نیز باید در راستای شناساندن ماهیت واقعی این فتنه‌گران که فرصتی دوباره پیدا کرده ودر بدنه دولت نفوذ کرده‌اند، برنامه‌ریزی کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج باید فتنه‌گران را به مردم معرفی کند تا جایی که مردم و اذهان عمومی آمادگی برخورد با آنها را پیدا کنند و نگذارد طرفداران این افراد از آنها رفع اتهام کرده و چهره آنان را تطهیر کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار