خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

بسیج باید با رصد فتنه گران به موقع وارد عمل شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در فتنه‌ها گفت: بسیج باید همچنان مانند گذشته تمام حرکات فتنه گران و افراد فریب‌خورده را رصد کند و به موقع وارد عمل شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۲۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

حجت‌الاسلام حسن یار عبادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: 9دی سد محکم بصیرت برای جلوگیری از نفوذ دشمن بود، نفوذی که دشمن اصل ولایت فقیه را نشانه رفته بود.

وی افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور میلیونی برای چندمین بار توانستند ولایتمداری خود را به نمایش بگذارند و دشمن را در این جبهه مأیوس و با شکست مواجه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه هنوز عناصر فتنه دست از فتنه‌گری برنداشته‌اند، گفت: در یک طرف جبهه باطل و طرف دیگر جبهه حق است و فریب‌خوردگان همچنان مانند گذشته رسوا می شوند.

وی تصریح کرد: در این برهه از زمان وظیفه نهادهای امنیتی این است که نظارت و اشراف اطلاعاتی بر افراد فریب‌خورده داشته باشند.

عبادی یادآور شد: اگر افراد فتنه‌گر عهده‌دار کشور می‌شدند ارزش‌های انقلاب امروز زیر سئوال می رفت و فرهنگ غنی اسلام تو خالی می شد و اسلام آمریکایی عربستانی در کشور پیاده می شد.

وی ادامه داد: 9 دی روزی است که مردم با بصیرت و ولایی ایران اسلامی به برخی از مسئولان فهماندند که ولایت‌پذیری و ولایتمحوری به نوشتن و گفتن نیست بلکه باید در عمل ثابت شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: این ایام «يَوْمَ تُبْلَى السَّرَائِرُ» آن عده از مدعیان دروغینی بود که به ظاهر خود را ولایی و انقلابی و مدافع اسلام و انقلاب جا زده بودند اما غافل از اینکه «و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین» است.

وی با اشاره به نقش اثرگذار بسیج در فتنه‌ها عنوان کرد: بسیج باید همچنان مانند گذشته تمام حرکات فتنه گران و افراد فریب‌خورده را رصد کند و به موقع وارد عمل شود.

عبادی خاطرنشان کرد: بسیج یک قدرت الهی و نعمتی خدادادی برای انقلاب است که در خطرات بزرگ به موقع حضور داشته و فتنه‌ها را مهار کرده است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار