خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید استان همدان:

حماسه ۹ دی برگرفته از آثار وجودی ائمه معصوم(ع) و پیامبر (ص) است

مسئول بسیج اساتید استان همدان گفت: انقلاب اسلامی ایران از آثار وجودی ائمه معصومین(ع) شکل گرفت و حماسه ۹ دی ۸۸ نیز برگرفته از آثار وجودی ائمه معصوم(ع) و پیامبر (ص) است.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۷۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی طاهری امروز در همایش بصیرت که به مناسبت حماسه ۹ دی برگزار شد، بابیان اینکه انسان‌ها بسته به ظرفیت وجودی محدوده زمان و مکان را پشت سر می‌گذارند، اظهار داشت: پیامبران و ائمه معصوم(ع) سه مرحله حیات را پشت سر گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زندگی امامان به قبل از تولد و بعد از تولد و پس از مرگ ختم می‌شود، افزود: امامان و پیامبران حتی در زندگی بعد از مرگ خود نیز بر روی زندگی مردم در این دنیا تأثیر می‌گذارند.

مسئول بسیج اساتید استان همدان در این خصوص ادامه داد: اختلاف وهابیت با شیعه نیز در این بوده که آن‌ها می‌گویند پیامبران و امامان بعد از مرگشان تأثیری در زندگی انسان‌ها ندارد اما نظر شیعه خلاف این موضوع است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از آثار وجودی ائمه معصومین(ع) شکل گرفت و درواقع حماسه ۹ دی که در سال ۸۸ اتفاق افتاد نیز برگرفته از آثار وجودی ائمه معصوم(ع) و پیامبر (ص) است.

طاهری با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی با شعائر دینی مردم ایران گره‌خورده است، عنوان کرد: ارتباط با ائمه و ذات الهی در سایه رهبری و ولایت‌فقیه حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات