خبرهای داغ:
مصلحی در گرگان؛

آقای ظریف آیا کری دولت جدیدی در آمریکاست؟

کد خبر: ۸۶۱۵۴۱۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جمع پاسداران ولایتمدار استان گلستان گفت: در فتنه جدید فتنه گران آن گونه در خصوص ولایت دم می‎زنند که می‎ماینم ما طرفدار آقا هستیم یا اینها؟

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام حیدر مصلحی عصر امروز در حسینه غدیر سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز کشور با فتنه جملی رو به رو است، اظهار کرد: امروز دشمنان برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سرمایه‎گذاری کرده‎اند.

آقای ظریف آیا کری دولت جدیدی در آمریکا است

وی به مصوبه کنگره اشاره کرد و گفت: آمریکا امروز با دو دوزه بازی به ملت ایران کلک می‎زند و اوباما با امضاء خود به مصوبه گردشگری که از پنج ساله گذشته مد نظر قرار گرفته سرعت می‎بخشد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به بیانات ظریف اشاره کرد که می‎گوید ما تنها دولت آمریکا را می‎شناسیم و با مصوبه کنگره کاری نداریم، گفت: آقای ظریف اظهار کرده که کری وزیر امور خارجه آمریکا در این خصوص بارها به او ایمیل زده است و من به آقای ظریف گفتم که آیا کری دولت جدیدی در آمریکا دارد.

مصلحی با بیان اینکه آمریکا اجرای این مصوبه را بعد از انتخابات مد نظر قرار داده است، گفت: بعد از امضاء مصوبه کنگره ول وله‎ای در کشور به راه افتاد و مردم تمایل دارند بدانند که چه اتفاقی افتاده و قرار بود تحریم‎ها برداشته شود اما وضعیت بدتر شده است.

وی به شاخص‎های نفوذ اشاره کرد و گفت: نفوذ در مظهر اجتماعی یکی از شاخص‎های نفوذ در کشور به شمار می‎رود و امروز شاهد هستیم که فرهنگیان تحت مطالبات فرهنگی و به دنبال آن کارگران تحت مطالبات حقوق خود اجتماع می‎کنند و این اجتماعات یک دسیسه از قبل پیش‎بینی شده دشمنان است.


در این فتنه جدید افراد به گونه‎ای از ولایت و مقام معظم رهبری دم می‎زنند که ما می‎مانیم ما طرفدار آقا هستیم یا اینها؟

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه فتنه جدید که امروز با آن رو به رو هستیم بسیار پیچیده‎تر و سازماندهی شده‎تر است، گفت: در این فتنه جدید افراد به گونه‎ای از ولایت و مقام معظم رهبری دم می‎زنند و منکر اهانت به ولی فقیه و امام(ره) هستند به گونه‎ای که ما می‎مانیم ما طرفدار آقا هستیم یا اینها؟.

مصلحی با بیان اینکه فتنه چند لایحه دارد به راحتی قابل تشخیص نیست، گفت: باید به نفوذ مسائل فرهنگی توجه شود چرا که امروز می‎بینید علی رغم وجود مشکلات فرهنگی در شهرستان‎ها اما باز کنسرت‎ها زیادی برگزار می‎شود.

وی یادآور شد: باید بیندیشیم که در حوزه اقتصادی چه مشی پیش آمده و باید بررسی کنیم که چرا کارخانه‎های ما به تعطیلی کشیده می‎شود.

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه نتایج حاصل از نفوذ امروز تدریجی پیش می‎رود، گفت: مشکلات اقتصادی کشور تنها 20 درصد با تحریم‎ها مرتبت است و 80 درصد آن به تحریم‎ها هیچ ربطی ندارد.

نقدینگی به سمت واردات بی رویه هدفگذاری شده است

مصلحی نقدینگی را در کشور یک فرصت و یک تهدید دانست و گفت: در دو سال گذشته نقدینگی کشور 2.5 برابر شده است اما باید بررسی کنیم که این نقدینگی در کجا هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه شاهد آن بودیم که در تهران جشنواره لباس ترکیه‎ای برگزار شد، گفت: ایران روزی زبان زد مدل و لباس در منطقه بود و این برای ما جای تاسف است که با وجود کارخانه‎های نساجی که روز به روز به تعطیلی کشیده می‎شود ما جشنواره لباس ترکیه‎ای در تهران برگزار کنیم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نقدینگی امروز به سمت واردات بی‎رویه کالا قرار دارد، گفت: امروز عده‎ای در داخل و عده‎ای در خارج از کشور تحریم‎ها را زمین گیر توصیف می‎کنند اما آمریکایی‎ها در عجب هستند که چرا بعد از گذشته 37 سال زا عمر انقلاب اسلامی این تحریم‎های کمر شکن نتوانسته کشور ایران را به زانو در بیاورد.

مصلحی به مسائل برجام اشاره کرد و گفت: در مسئله برجام نیاز به ارائه مسئله محرمانه نیست و هر کسی با خواند متن برجام می‎فهمد چه خبر است.

وی با بیان اینکه آژانس برخورد دوگانه‎ای نسبت به ایران دارد، گفت: امروز برای آن که آمریکا و دستگاه‎های جاسوسی استکبار جهانی بفهمند که چرا ایران علی‎رغم تحریم‎ها روز به روز با رشد علمی رو به رو است و چرا بعد از گذشته سال‎ها در برابر تحریم‎های اقتصاد مقاومت کرده است به دنبال این است که واردات کالاها را به داخل ایران با مسئله برجام تحت نظر بگیرد.

امروز با نفوذ فردی و نفوذ جریانی رو به رو هستیم

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز با نفوذ فردی و نفوذ جریانی رو به رو هستیم، گفت: امروز دشمن در یک فضای فرهنگی و اجتماعی یک عالم دینی را چهره‎ای 100 درصد سیاسی نشان می‎دهد و التقاط ذهنی و فکری در بین نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال تخریب چهره‎ها است.

مصلحی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‎فرماید« اگر ملت ایران راه امام(ره) را گم کند، غفلت کند و یا عمدا کنار بگذارد ملت ایران سیلی خواهند خورد»، افزود: مقام معظم رهبری در 14 خرداد امسال فرمودند که« امام(ره) به دنبال اسلام ناب محمدی(ص) و نفع اسلام آمریکایی بود».

وی یادآور شد: امروز باید بیندیشیم در مملکت ما چه اتفاقی افتاده است و مسیر نفوذ به دنبال چیست و باید بیندیشیم امام(ره) اسلام ناب را چه می‎داند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه اسلام ناب محمدی(ص) از دیدگاه امام(ره) اسلام ناب ائمه هدا، اسلام فقیران و دردمندان، اسلام پابرهنگان و اسلام سیلی خورده‎های محرومیت است، گفت: و به دنبال آن امام(ره) اسلام آمریکایی را اسلام ابوسفیانی می‎خواند و اسلام مرفحان بی‎درد، اسلام اشرافیگری معرفی می‎کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها