خبرهای داغ:
مسئول امر به معروف حوزه حضرت مریم(س) همدان از برگزاری جلسات توجیهی فرماندهان، مربیان و سرگروه‌های حلقه صالحین هئیت‌های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حضرت مریم(س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۴۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
برگزاری جلسات توجیهی فرماندهان و سرگروه‌های حلقه صالحین حوزه حضرت مریم(س) همداناعظم خداویسی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار کرد: جلسات توجیهی فرماندهان، مربیان و سرگروه‌های حلقه صالحین هئیت‌های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مقاومت حضرت مریم(س) در همدان برگزار شد.

وی افزود: هدف از این جلسات توجیهی، آشنایی فرماندهان، مربیان و سرگروه‌های حلقه صالحین هئیت‌های امر به معروف پایگاه‌ها با چگونگی تشکیل جلسات، مسئله امر به معروف و نهی از منکر و استفاده از راهکارهای مطرح شده در حلقه‌های صالحین است.

مسئول امر به معروف حوزه حضرت مریم (س) همدان با اشاره به ویژگی‌های این طرح تصریح کرد: استفاده مطلوب از این جلسات برای رشد و تعالی بسیجیان، اشاعه فرهنگ واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌ها مکان امن و مناسبی برای اجرای فریضه این امر واجب و در اذهان عموم مردم نیز بسیج بهترین گزینه برای اجرای این امر است بنابراین توجه و دقت نظر بیشتری را می‌طلبد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات