خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی و مذهبی شهرستان بهار تأکید کرد

دشمن‌شناسی و بصیرت راهکار مقابله با فتنه و نفوذ در کشور

کارشناس سیاسی و مذهبی شهرستان بهار با بیان اینکه شهادت آیت الله النمر توسط آل سعود یک جنایت بزرگ است، گفت: دشمن‌شناسی و بصیرت از مهمترین اولویت‌های امروز برای مقابله با شکل‌گیری فتنه و نفوذ در کشور است.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۴۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام ابوذر طالبی شامگاه امروز در نشست بصیرت افزایی در روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار اظهار داشت: حرکت اخیر عربستان در به شهادت رساندن آیت الله النمر دل همه مسلمانان و مردم آزادی‌خواه را در سراسر جهان به درد آورد.

وی با بیان اینکه به شهادت رساندن آیت الله النمر از برنامه ریزی های دشمنان بوده و نشان دهنده عمق ضعف دشمنان است، تصریح کرد: در حال حاضر اختلافات گسترده ای بین مسئولان ارشد در رژیم آل سعود وجود دارد و این بیانگر عمق ناتوانی و بی کفایتی این رژیم است.
کارشناس مذهبی سیاسی اضافه کرد: آیت الله النمر به صورت شفاف مطالب خود را بیان می کرد و انتقادات وی برای دستگاه آل سعود قابل پذیرش و تحمل نبود و در عصر آزادی بیان و عقیده توسط آل سعود به شهادت رسید.
وی با اشاره به شهادت مظلومانه رهبر شیعیان عربستان و جنایت رژیم آل سعود، خاطرنشان کرد: به طور قاطع شهادت این روحانی برجسته و یارانش، زمینه‌های نابودی هر چه زودتر رژیم آل سعود را فراهم خواهد کرد و این توطئه دشمنان نیز خنثی خواهد شد.
طالبی با اشاره بر قطع روابط دیپلماتیک عربستان با ایران عنوان کرد: عربستان به یک دشمن انقلاب اسلامی تبدیل شده و از هر روشی برای جلوگیری از پیشرفت ایران استفاده می کند .
وی اضافه کرد: قطعا از جنجال های منطقه، آمریکا و اسرائیل سود خواهند برد و در ارتباط با واقعه اخیر و شهادت آیت النمر برخی از کشورهای جهان آن را محکوم کرده و در واقع موضع گیری داشته اند.
کارشناس مذهبی سیاسی بابیان اینکه بر اساس تأکیدات امام راحل(ره)، آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: آمریکا دست از شیطنت خود برنداشته و عوض نشده است و در حال حاضر نیز به دنبال فتنه و نفوذ در داخل کشور در زمینه های مختلف و با بهانه های دیگری از جمله حقوق بشر و تروریسم به دنبال فشار بر نهادهای مختلف جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع در مکتب پیامبر دشمن شناسی است ، خاطرنشان کرد: دشمن شناسی یکی از مهمترین اولویت ها است چراکه اگر بصیر و آگاه نباشیم فتنه و نفوذ شکل می گیرد و دشمن بر ما چیره می شود.
طالبی تاکید کرد: در طول تاریخ آنهایی که در برابر دین خدا ایستادند افراد بی بصیرت بودند و همین افراد امیرالمومنین(ع) را خانه‌نشین کردند و در مقابل او صف آرایی کردند.
وی با اشاره بر اینکه یکی از عملکرد های دشمن کاهش قیمت نفت بوده است گفت: نفوذ در فرهنگ ،اقتصاد،سیاست،مسائل نظامی از برنامه های دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار