خبرهای داغ:

دومین همایش تجلیل از برترین‌های فوتبال شهرستان بهار برگزار شد

دومین همایش تجلیل از برترین‌های فوتبال شهرستان بهار با حضور مسئولان و ورزشکاران در شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۳۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال شهرستان بهار اظهار داشت: شهرستان بهار با حضور ورزشکاران در حوزه‌های مختلف به ویژه فوتبال از عملکرد قابل توجهی برخوردار است.

علی‌اصغر بهمنی هرمز افزود: شهرستان بهار با حضور سه تیم در لیگ برتر استان و دو تیم در لیگ دسته یک فوتبال وضعیت مناسبی را نسبت به شهرهای دیگر دارد.

وی با بیان اینکه 30 درصد فوتبال استان مربوط به شهرستان بهار است، خاطرنشان کرد: حضور داوران شهرستان در مسابقات کشوری و استانی از نمونه‌های بارز ورزش شهرستان بهار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار با اشاره به اینکه فوتبال در جامعه اثرات خوبی دارد، افزود: فوتبال بهعنوان محبوبترین و پرهیجانترین ورزش حرفه‌ای، هزاران نفر از جوانان ایرانی را مستقیماً به خود مشغول داشته و فراتر از آن، میلیونها تن از جوانان مشتاق را بهعنوان طرفداران پرشور یا تماشاچیان علاقه‌مند درگیر کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات در سطوح گوناگون باشگاهی، ابزار و مسیری برای توسعه ورزش حرفهای و راهی برای پوشش اوقات فراغت علاقه‌مندان است و با بازتاب گسترده‌ای که دارد فوتبال را بهعنوان کاراترین و پردامنهترین پدیده فراغتی مطرح ساخته است.

بهمنی‌هرمز گفت: ورزش محبوب و پرطرفدار فوتبال با فضای رقابتی جدی و شدیدی که ایجاد میکند به شکلگیری و مرزبندی گروه‎‎های رقیب دامن میزند و با استمرار آن در طول زمان، به قطب بندی‎‎های موجود قوت و استمرار میبخشد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار