خبرهای داغ:
اعلام روز شمار دهه فجر در همدان/

دومین جلسه کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر برگزار شد

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اعلام روز شمار دهه فجر امسال گفت: دومین جلسه کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر با حضور نمایندگان رده‌های نظامی و انتظامی استان در سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۵۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

علی‌اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: دومین جلسه کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر با حضور نمایندگان رده‌های نظامی و انتظامی استان در سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به روزشمار برنامه‌های دهه فجر افزود: نخستین روز از دهه فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه رهبری»، دومین روز «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، همدلی و همزبانی دولت و ملت» و سومین روز «انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: چهارمین روز از دهه فجر نیز با عنوان «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت»، پنجمین روز «انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، عدالتخواهی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)»، ششمین روز «انقلاب اسلامی، تحکیم بنیاد خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی» و هفتمین روز با عنوان «انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش‌ها فرهنگ و تمدن نوین اسلامی» نامیده شده است.

وی ادامه داد: «انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه، اقتدار و عزت منطقه‌ای و بین‌المللی»، «انقلاب اسلامی، الهام‌بخشی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین‌المللی»،«انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن» و «انقلاب اسلامی و استقلال جمهوری اسلامی» نیز از دیگر عناوین ایام‌الله دهه فجر است.

کریم‌پور با تأکید بر ضرورت فراهم‌سازی زمینه حضور مشارکت اقشار مردم در راستای گسترش مناسب برنامه‌ها در ایام الله دهه فجر گفت: 24 کمیته تخصصی برنامه‌ریزی شده که کمیته بسیج و نیروهای مسلح به ریاست فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه‌هایی از قبیل دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، نورافشانی و نشست‌های بصیرتی و غبارروبی گلزارشهدا، جنگ شادی با حضور خانواده نیروهای مسلح به مدت 10 شب، برگزاری مسابقات ورزشی و... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات