خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان همدان از پرداخت 23 میلیارد و 50 میلیون ریال بابت حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان همدانی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۷۲۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
نقی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای خدمت رسانی به محرومین برای 3 هزار و 435 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال 23 میلیارد و 50 میلیون ریال بابت حق بیمه به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

وی با بيان اينكه توانمندي مددجويان از جمله اهداف مهم كميته امداد بوده و در اين زمينه تا كنون اقدامات قابل توجهي انجام شده است، افزود: تحت پوشش قرار دادن افراد و بهره‌مندي آنها از مزاياي بيمه يكي از اقدامات مهم در راستاي توانمندي مددجويان محسوب مي‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان در خصوص محل تامين منابع اعتبارات اين بخش بیان داشت: بخشی از حق بیمه مددجویان از منابع حاصل از هدفمندی يارانه‌ها و بخش ديگر از محل درآمدهاي دولتي تامين مي‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 782 میلیون ریال نیز بابت بن مواد غذایی در راستای رفع سوء تغذیه 330 کودک زیر 6 سال توسط واحد بهداشت و درمان این نهاد پرداخت شده است.

منوچهری بابیان اینکه توزیع این اقلام برای تأمین مایحتاج کودکان محروم و مبتلابه سوءتغذیه صورت گرفته است، تصریح کرد: کمیته امداد در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند و رفع سوءتغذیه کودکان که به دلیل فقر اقتصادی دچار این عارضه و بیماری شده‌اند نسبت به توزیع سبد غذایی اقدام می‌کند.

وی ضمن دعوت از خیرین و نیکوکاران برای مشارکت در کمک‌رسانی به خانواده‌های بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد یادآور شد: درحالی‌ که کمیته امداد بخشی از نیازهای این بیماران را پرداخت می‌کند اما با توجه به هزینه‌های بالای درمان، پرداخت این میزان نیز برای این خانواده‌ها مشکل است و حتی برخی از آنها از ادامه درمان باز می‌مانند.

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان تأکید کرد: مردم نوعدوست ، خیرین و نیکوکاران می توانند در راستای تسریع درمان بیماران صعب‌العلاج، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این نهاد تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات