خبرهای داغ:
در سال جاری صورت گرفت؛

تعمیر 225 مسکن مددجویی توسط کمیته امداد استان همدان

قائم مقام کمیته امداد استان همدان: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای تأمین سرپناه برای محرومین در قالب تعمیرات مسکن مددجویی برای 225 مورد از ساختمان‌های مددجویان خدمات ارائه شده است.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۲۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قائم مقام کمیته امداد استان همدان ضمن سرکشی از حوزه‌های وام و خودکفایی، به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان در حوزه مسکن و ساختمان با توجه به اهمیت تأمین سرپناه مناسب برای اقشار نیازمند جامعه از وضعیت مسکن و ساختمان مددجویی شهرستان نهاوند بازدید به‌عمل آورد.

علی نامدار با تقدیر از اقدامات به عمل آمده توسط واحد مسکن کمیته امداد تأکید کرد: با توجه به ظرفیت به وجود آمده در بخش بهسازی مسکن روستایی و شهری، ساختمان‌های نیمه‌کاره باید تا حد امکان با تمام امکانات تعمیر و تکمیل شوند.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای خدمت به محرومین و تأمین سرپناه برای آنان در قالب تعمیرات مسکن مددجویی برای 225 مورد از ساختمان‌های مددجویان خدمات ارائه شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه توجه به حل مشکلات خانواده‌های نیازمند مورد تاکید این نهاد است، افزود: کمیته امداد در ایجاد شغلهای پایدار خانواده‌های نیازمند به ویژه زنان سرپرست خانوار همواره توجه جدی داشته و در راستای فراهم کردن خودکفایی و توانمندی آنان تلاش می‌کند.

وی با اشاره به تأمین پرداختی بخشی از هزینه تامین مسکن نیازمندان تحت حمایت این نهاد بیان داشت: برای حل مشکل مسکن نیازمندان بخشی از هزینه‌های آن به صورت بلاعوض و بخشی نیز به صورت تسهیلات ارزان‌قیمت تامین می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار