خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تبلیغ سینه به سینه برای یاری رزمندگان در بین مردم، انتخاب دفتر فعلی ستاد مردمی حمایت از جبهه مقاومت را تداعی‌گر سال‌های دفاع مقدس و عزم مردم برای حمایت از رزمندگان در آن سال‌ها برشمرد.
کد خبر: ۸۶۲۱۲۶۷
|
۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه کاریکاتور «قلم در ستیز با داعش» اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را برای نابودی دولت سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت به‌کار گرفته است اما امروز ما شاهد حضور نیروی‌های غیرسوری از جمله رزمندگان عراقی برای حفظ و حراست از دستاوردهای مقاومت در این منطقه هستیم.

وی با قدردانی از اعضای ستاد مردمی حمایت از جبهه مقاومت در همدان حمایت از این جبهه را از وظایف تک تک افراد برشمرد و افزود : اگر چه ما نمی‌توانیم در جبهه مقاومت در سوریه حضور داشته باشیم اما می‌توانیم با کمک‌های خود رزمندگان را در مقابله با داعش کمک کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تبلیغ سینه به سینه برای یاری رزمندگان در بین مردم انتخاب دفتر فعلی ستاد مردمی حمایت از جبهه مقاومت را تداعی‌گر سال‌های دفاع مقدس و عزم مردم برای حمایت از رزمندگان در آن سال‌ها برشمرد و گفت: مردم همدان در 8 سال جنگ تحمیلی توانستند چند لشگر را پشتیبانی کرده و اینک نیز می‌توانند در این زمینه جبهه مقاومت را یاری کنند.

وی زنده نگه داشتن روحیه جهاد و شهادت طلبی مردم را از جمله وظایف مهم تک تک افراد در جامعه دانست و افزود: ما باید مردم را به سمتی ببریم که روحیه جهاد و شهادت طلبی در آنها زنده مانده و حمایت از جبهه مقاومت را بر خود لازم بدانند.

*جمع‌آوری 900 میلیون تومان کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت

دبیر ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت همدان نیز با تشریح عملکرد یک ساله این ستاد ابراز کرد: در این مدت که ستاد مردمی پشتیبانی از جبهه مقاومت در همدان آغاز به کار کرده ،توانسته به عنوان یکی از استانهای موفق در این حوزه اقدامات خوبی را انجام دهد.

دوست‌پرست با اشاره به تبلیغات غیر رسانه‌ای در شهر برای جذب کمک‌های مردمی افزود: در این مدت توانسته‌ایم علی‌رغم تبلیغات نامحسوس در سطح شهر با همکاری مردم 900 میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و به جبهه مقاومت در سوریه ارسال کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سرلشگر پاسدار شهید حسین همدانی آنها را مایه فخر و سرافرازی همدان بر شمرد و اظهار داشت : علاوه بر حمایت‌های مالی رزمندگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت و اعضای سپاه، ستاد مردمی حمایت از جبهه مقاومت در شهرستان‌ها نیز ایجاد شده و با تقسیم وظایف توانسته‌ایم در این حوزه نیز اقداماتی را انجام دهیم.

دبیر ستاد مرمی حمایت از جبهه مقاومت همدان از برگزاری مراسم گلریزان در اواخر دی ماه خبر داد و گفت: علاوه بر کمک‌های مالی، سربازان مدافع حرم که متشکل از رزمندگان ایرانی، افغانی، عراقی و سوری هستند نیاز مبرمی به پوشاک و اقلام فرهنگی و مذهبی از جمله قرآن، مفاتیح و نهج البلاغه دارند که امیدواریم با مشارکت مردم این اقلام نیز تهیه و به جبهه مقاومت ارسال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات