خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: برای مقابله با نفوذ باید راه‌های فتنه انگیزی دشمن را شناخت و آن را برای مردم تبیین کرد تا از این طریق موجب بصیرت افزایی در بین جامعه شد.
کد خبر: ۸۶۲۱۹۶۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخش شیرین‌سو کبودراهنگ با اشاره به اینکهدشمنان همیشه به دنبال نفوذ برای ضربه زدن به این انقلاب هستند، اظهار کرد: دست کشیدن از رفتارهای انقلابی و ارزش ها، عدم خودباوری و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی و وابستگی به جای استقلال دستاورد نفوذ دشمنان خواهد بود .

وی در ادامه افزود: برای مقابله با نفوذ باید راه‌های فتنه انگیزی دشمن را شناخت و آن را برای مردم تبیین کرد تا از این طریق موجب بصیرت افزایی در بین جامعه شد .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: امروز در آستانه امتحان بزرگ انتخابات 7 اسفند قرار گرفته‌ایم که باید برای حضور حداکثری با تشویق و ترغیب مردم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با رعایت معیارها و ملاک‌های انتخاب اصلح قدرت تشخیص مردم را برای این امتحان بزگ بالا برده تا افرادی خدوم که خالصانه در خدمت انقلاب باشند وارد مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی شوند.

وی افزود: امروز نیروی مقاومت در کشورهای درگیر با داعش نیازمند نیروی انسانی نیست بلکه نیازمند کمک‌های مالی از سوی مردم است که مردم جامعه می‌توانند با کمک‌های مالی خود در تقویت توان رزمی نیروهای مقاومت یاری کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات