خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

تولید 600 دقیقه برنامه روتین توسط گروه تلویزیونی سپاه استان همدان

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تولید بیش از 600 دقیقه برنامه روتین توسط گروه تلویزیونی سپاه استان همدان خبر داد و گفت: این گروه امسال موفق به کسب تندیس بلورین نخستین جشنواره تولیدات تصویری و رایویی سپاه شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۶۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
علی‌اکبر کریم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری گروه تلویزیونی سپاه با صدا و سیمای مرکز همدان اظهار داشت: این مجموعه تلویزیونی موفق شده در طول 10 ماه بیش از 600 دقیقه برنامه در قالب 40 مستند تلویزیونی تولید کند.

وی با اشاره به محور برنامه‌های تولیدی افزود: مستندات تولیدی در محورهای مختلفی از قبیل اروهای هجرت بسیج و محرومیت‌زدایی، نقش بسیج جامعه پزشکی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم و زوار اربعین، راهیان نور، یادواره‌های شهدا و خاطرات رزمندگان بوده است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: رزمایش‌های مختلف بسیج، برنامه‌های اعتقادی و معنویت‌افزایی، نقش سپاه استان همدان در دفاع مقدس، نقس زنان در دفاع مقدس، خدمات مهندسی گروه رزمی مهندسی 43 ملایر و... از دیگر محورهای برنامه‌های تولیدی در مجموعه سپاه و بسیج بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تولیدی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به صورت روتین بوده است، گفت: این برنامه‌ها هر هفته قبل از اذان مغرب و عشا به مدت 15 تا 30 دقیقه متناسب با بر نامه‌های تولیدی از صدا و سیمای مرکز همدان پخش می‌شود.

کریم‌پور افزود: برنامه‌ها و مستندات تولیدی با عنوان «شمیم انصار» از شبکه استانی پخش می‌شود که تیتراژ آغازی آن نیز با پرداختن به موضوعات دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه این مجموعه تلویزیونی با حداقل امکانات توانسته مستندات و برنامه‌های خوبی تولید کند، یادآور شد: گروه تلویریونی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در تابستان امسال موفق به کسب تندیس بلورین نخستین جشنواره تولیدات تصویری و رایویی سپاه در تهران شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تقدیر از همکاری خوب مدیرکل و بسیج صدا و سیمای مرکز همدان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید تیزر، کلیپ و نمآهنگ در گروه تلویزیونی سپاه نیز از دیگر برنامه‌های تولیدی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات