خبرهای داغ:
وصیت نامه شهید«سیفعلی ترکی»

خداوند مرا دعوت نمود و لبیک گفتم!

مراد از حیات شهداء حیات حقیقى نیست بلکه منظور باقی ماندن نام نیک و جاودان ماندن است.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۷۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

گرچه حیات برزخی برای همه انسانها است ولی کسانی که در راه خدا به شهادت می رسند از مرحله بالا و مرتبه شدیدتری از این نوع زندگی برخوردار و در عالم برزخ توانایی توجه به عوالم دیگر و از جمله دنیا را دارا می باشند و لذا از احوال اهل دنیا با خبر بوده بر آنها اشراف دارند .

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، شهید سیفعلی ترکی 12/9/1343 در شهر ابهر به دنیا آمد، پدرش قربانعلی کارگر بود و مادرش آسیه نام داشت، در نهضت سواد آموزی درس خواند و به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و در بیستم خرداد 1364 در بانه هنگام درگیری با گروهک های ضد انقلابی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای شهر قزوین واقع است.

«وصیت نامه شهید»

چند کلامی به برادران و خواهرانم!

پیام من به شما این است که نگهبان خون تمامی شهدا از صدر اسلام تا کنون باشید و دلسوز انقلاب بوده و توفیق الهی پیدا کنید و نمازهایتان را اول وقت بخوانید.

سلام مرا به تمامی فامیل ها و دوستان برسانید و از قول من از تمامی آنها حلالیت بطلبید و از اینکه بدون خداحافظی با آنها به جبهه آمدم، معذرت می‌خواهم، چون خداوند مرا دعوت نموده و لبیک گفتم و هیپ سستی در کار ندارم.

وقتی از خانه خارج شدم، گفتم: خدایا! راضی هستم به رضای تو و اگر توفیق شهادت به من دادی، امیدوارم که حق باشد و با شهدای صدر اسلام تاکنون محشور شوم و از خداوند خواستم هر نوع شهادت را که بیشتر اجر دارد به من عطا کند و ثوابش را نصیب پدر و مادر و خواهرانم و برادرانم و تمامی مخلصین درگاه بنماید.

سیفعلی ترکی

ارسال نظرات
پر بیننده ها