یک استاد دانشگاه در گفتگو با بسیج:
مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان مجلس و به خصوص کمیسیون فرهنگی باید از وزیر ارشاد سوال کنند چرا در بسیاری از کتابها و رمان ها مطالب ضد اخلاق و دین و مبتذل وجود دارد و جای تعجب است که چرا مسئولان به اینگونه آثار مجوز می دهند.
کد خبر: ۸۶۲۵۷۱۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
نور محمد علیپور مسئول بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: نشریات و کتابهای ما باید در جهت اعتقادات اسلامی ما باشد.

وی افزود: شاید ذکر برخی از مسائل در کشورهای دیگر که اعتقاداتی ندارند آزاد باشد ولی کشور ما اسلامی است و مردم ما پیرو قرآن و اهل بیت هستند طبیعتا خوراک های معنوی، فرهنگی و تبلیغاتی نیز باید بر اساس اعتقادات دینی و فرهنگی ما باشد.

این استاد دانشگاه گفت: مسئولان همانطور که برای مسائل مادی تلاش می کنند باید برای ارائه تغذیه فکری هم برنامه داشته باشند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر در بسیاری از کتابهاو رمان ها مطالب ضد اخلاق و دین و مبتذل وجود دارد و جای تعجب است که چرا مسئولان به اینگونه آثار مجوز می دهند.

علیپور در خاتمه اظهار داشت: نمایندگان مجلس و به خصوص کمیسیون فرهنگی باید از وزیر ارشاد سوال کنند و پاسخگو بودن مسئولان را مطالبه کنند.

ارسال نظرات