خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان اسدآباد:
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان اسدآباد در حمایت از برگزاری یادواره‌های شهدا آمده است: تفکر شهید و شهادت غیرقابل نفوذ است.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۳۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان اسدآباد در حمایت از برگزاری یادواره‌های شهدا بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

«و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

"امروز نفوذ دشمن یکی از تهدید های بزرگ است برای این کشور. دنبال نفوذ اند . ممکن است که کم اهمیت ترین آن نفوذ اقتصادی باشد و ممکن است که جزء کم اهمیت ترین ها نفوذ امنیتی هم باشد ، نفوذ امنیتی چیز کوچکی نیست اما در مقابل نفوذ فکری ، فرهنگی و سیاسی کم اهمیت است ....(مقام معظم رهبری) "

اینک دشمن لایه های زیرین تفکر ما را هدف قرار داده است . به اعتقادات و باورهایمان رخنه می کند. بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از پراهمیت ترین مسائلی که دشمن آن را هدف قرار داده است نفوذ در فکر، فرهنگ و سیاست ماست . فکر و فرهنگ و سیاستی که شما جناب فرماندار در حوزه آن فعالیت می کنید.

چه زیبا گفت امام عزیزمان که : نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ وخم زندگی روزمره تان به فراموشی سپرده شوند.

اقتدار و امنیتی که اکنون بواسطه ی آن آقایان دیپلمات می روند و پای میز مذاکره می نشینند و صندلی های مدیریتی که مسئولین بر آنها تکیه زده اند ، همه و همه مرهون خون شهدایی است که می توانستند هم اکنون در کنار خانواده های خود زندگی کنند ، اما جان گران مایه ی خود را فدا کردند تا ما بمانیم...

حال همین مسئولین همه چیز را با نگاه مادی و سیاسی دیده و تمامی اتفاقات را بر پایه ی منافع سیاسی، حزبی و جناحی تحلیل و قضاوت می کنند، خواستار لغو برگزاری یادواره های شهدای سطح شهر می شوند و حتی این حرکت اسلامی و ارزشی را که امام خامنه ای آنرا مساوی با شهادت در راه خدا دانسته اند را برای کارکنان ادارات دولتی ممنوع می کنند!!! پس از مخالفت جناب افشانی استاندار فارس با مراسم استقبال و تدفین شهدا در شیراز (که پاسخ کوبنده مردم و حضوری عظیم و پر شور در استقبال از آن شهدای عزیز را در پی داشت)، همه مردم منتظر عذرخواهی جناب آقای افشانی از ملت بزرگ ایران بودند که این اتفاق نیفتاد وآن حرکت ناپسند ایشان سرمشقی برای برخی دیگر از مسئولین دولتی شد .

این چگونه فکر و تدبیری است در این دولت که دولتمردانش جایگاهشان را مدیون قطره قطره خون شهدا هستند اما چشم امیدشان به لبخندهای بدون فرجامی است که دشمن نقاب زده یمان به تصویر می کشد و می توان رنگ و لعاب نفوذ فکری و فرهنگی را در اینگونه اظهار نظرها احساس کرد.

اما برادرانه می گویم ، می دانند و می گویم که بدانید تفکر شهید و شهادت غیرقابل نفوذ است...

شهدا اصل تفکر و فرهنگ و ارزش این نظام و انقلاب هستند.

و اعلام می کنیم که ما فرزندان انقلاب و یاوران رهبری ، با اراده ، ایمان و عزمی راسخ پای آرمان ها و ارزش های خود ایستاده ایم و در هرچه با شکوه تر برگزار شدن یادواره های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان تلاش خواهیم کرد.

والسلام

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان اسدآباد

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات