خبرهای داغ:
مسول بسیج دانش آموزی شهیدابوعماربندرترکمن خبرداد:

مرحله دوم تجمع دانش آموزی نهضت ما زنده ایم در دهه فجر برگزارمی شود

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر مرحله دوم اجتماع ما زنده ایم ویژه دانش اموزان دختر مدارس بندرترکمن با هدف ترویج و توسعه عمومی فرهنگ اصیل حجاب و عفاف و زنده نگه داشتن و حفظ ارزشهای انقلابی و ایرانی در بین نسل جوان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۷۰
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛محسن فتحی در مصاحبه با خبرنگار بسیج با ذکر این خبر افزود:ترغیب دختران متدین و انقلابی برای مقابله موثر با تهاجم فرهنگی، تقویت شجاعت، عفت و احساس مسئولیت در بین دختران و نوجوانان و معرفی جذابیت های دین مبین اسلام و تقویت انگیزه دینی و انقلابی دانش آموز دختر از اهداف این نهضت است.
مسول بسیج دانش اموزی شهید ابوعمار بندرترکمن تصریح کرد: نهضت دخترانه ما زنده ایم با هدف شاخص برگرفته از پیام مقام معظم رهبری(الگوی سوم) و مسیر شهدای زن شامل عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و عطوفت است .
وی اظهار کرد: با توجه به فعالیتی که به واسطه توزیع کتاب خاطرات اسارت خانم معصومه آباد در قالب کتاب «من زنده ام» در سال 93 انجام شد و به منظور الگودهی برای دختران جوان در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن و به رخ کشیدن توان و ظرفیت دختران متدین و انقلابی برای حضور قوی در صحنه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، علمی و ... در راستای اجرای طرح نهضت ما زنده ایم در طول تحصیلی، برنامه های متنوع و متعددی از سطح مدارس تا مرکز برگزار می شود.

فتحی با اشاره به حفظ وپاسداشت یوم الله فجریادآورشد:دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی وچگونگی پیروز شدن جوانان انقلاب اسلامی دردوران رژیم ستمشاهی است لذابازخوانی این تحولات ووقایع برای جوانان نسل سوم انقلاب ضروری است.

شایان ذکر است مرحله نخست اجتماع دانش آموزی نهضت ما زنده ایم آبان ماه سالجاری ویژه هفته بسیج دانش اموزی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار