خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: از ابتدای سال تاکنون 52 طرح مقاومتی و صنایع تبدیلی با 7 میلیارد ریال توسط بسیجیان در شهرستان کبودراهنگ به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۷۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمود بداغی امروز در مجمع سالانه بسیج شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: در راستای جلوگیری و رفع آسیب ها و معضلات اجتماعی، بسیجیان در گروه ها، حلقه های صالحین و نشست هایی با آحاد مردم در خصوص مضرات استفاده از شبکه های ماهواره ای اقدام به اغناسازی مردم برای جمع آوری ماهواره‌ها کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا مردم کبودراهنگ 700 دستگاه گیرنده ماهواره ای خود را به صورت داوطلبانه تحویل سپاه ناحیه کبودراهنگ کرده‌اند .

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ بیان داشت: مجمع بسیج شهرستان با استفاده از صاحب نظران حقیقی و حقوقی به منظور بررسی آسیب‌ها و ارائه راهکارهای شهرستان تشکیل شده است .

وی خاطرنشان کرد : در شهریور ماه امسال مجمع بسیج با دستور کار بررسی بحران آب در شهرستان با حضور بسیجیان و اندیشمندان برگزار شد که اقدامات بسیار خوبی در این راستا با مسدود کردن 200 حلقه چاه کشاورزی و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در شهرستان انجام شد.

بداغی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: از ابتدا امسال تاکنون 52 طرح مقاومتی و صنایع تبدیلی با 7 میلیارد ریال توسط بسیجیان پس از گذراندن دوره های آموزشی و اخذ مجوز مهارت از سازمان فنی و حرفه ای با اشتغال 250 نفر به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیز برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی 19 میلیارد ریال به شهرستان کبودراهنگ اختصاص یافته است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات