خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان کبودراهنگ:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کند

معاون فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را خنثی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۲۸۵۹۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، عمران زیغمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به اینکه مردم ایران مردمی آگاه و وفادار است، اظهار داشت: این ملت همانند گذشته در سخت‌ترین شرایط حامی رهبر و انقلاب بزرگ هستند و توطئه‌های دشمن در دفاع آنها از نظام و رهبری خللی ایجاد نخواهد کرد.

وی 22 بهمن را از مهمترین ایام در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: شرکت در این مراسم وظیفه همه مردم و مسئولین است تا این راهپیمایی باشکوه‌تر برگزار شود و مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی باشد.

معاون فرماندار شهرستان کبودراهنگ حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را پشتوانه محکم نظام دانست و افزود: مردم در دوران مختلف انقلاب حضور پررنگی داشته‌اند و نشان داده‌اند که همیشه و هرجا پشتوانه محکم و عظیم نظام هستند.

وی ایام مبارک دهه فجر را نماد شجاعت و استقامت ملت ایران دانست و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در 22 بهمن که نماد شجاعت و استقامت جمهوری اسلامی است با حضور گسترده خود بر نقشه شوم دشمنان خط بطلانی کشیدند.

زیغمی در پایان از مردم فهیم شهرستان کبودراهنگ خواستار شد: تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی پشتیبانی خود را از نظام و رهبر نمایان کنند و بگویند که از اهداف انقلابی خود دست نخواهند برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات