خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

اعلام روزشمار دهه فجر کمیته بسیج و نیروهای مسلح همدان

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اعلام روزشمار برنامه‌های دهه فجر کمیته بسیج و نیروهای مسلح در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۸۴۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
علی‌اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: روزشمار و برنامه‌های کمیته بسیج و نیروهای مسلح در سی وهفتمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی از 12 بهمن ماه با عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) ولایت فقیه و رهبری» آغاز می‌شود.

وی افزود: آغاز نشست‌های بصیرتی ویژه دانش‌آموزان، مراسم نمادین گلبانگ انقلاب، کارگاه بصیرت سیاسی - فرهنگی ویژه شوراها و سرگروه حلقه‌های صالحین، گردهمایی بزرگ خواهران بسیجی، نشست‌های روشنگری و بصیرتی(بیش از 100 نشست)، برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، آغاز اردوهای جهادی 7 روزه، برگزاری جشنواره هنری و جنگ شادی ویژه کارکنان تیپ 316 زرهی شهید قهرمان و کارگاه آموزشی ویژه کارکنان مجرد ناجا برای ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج از جمله برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: دومین روز از دهه فجر نیز با عنوان «انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، همدلی و همزبانی دولت و ملّت» نامگدازی شده است.

وی ادامه داد: از ویژه‌برنامه‌های این روز نیز برگزاری همایش زن و انقلاب، کارگاه سبک زندگی اسلامی و فاطمی، جشنواره علمی، تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح و برگزاری مسابقات قرآن و محفل انس با قرآن و برگزاری جشنواره هنری ویژه کارکنان و سربازان و خانواده‌های کادر است.

کریم‌پور با بیان اینکه سومین روز از دهه فجر با عنوان« انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی» نامیده شده است، گفت: در این روز نیز جشنواره غذای سنتی، یادواره شهدای کارگری، مجمع استانی بسیج پیشکسوتان، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، معرفی الگوهای برتر شهرستان‌ها در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان، مسابقات قرآن و محفل انس با قرآن و جشنواره هنری ویژه کارکنان و سربازان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در چهارمین روز از دهه فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» نیز نمایش فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص)، نشست صمیمی فرماندهان رده‌ها، مسئولین حوزه‌ها، حفاظت و فرماندهی یگان و یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان رزن و یادواره شهدای دانشجو برگزار می‌شود.

کریم‌پور یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این روز برگزاری جشنواره فرهنگی دختر شینا و تجلیل از منتخبین، راهپیمایی خانوادگی پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح، مسابقه علمی (ویژه امیدان) همزمان با تشکیل قرارگاه علمی در استان، دیدار با خانواده شهید شاخص پدافند، افتتاح طرح‌های صنایع تبدیلی، برگزاری اردوی یک‌روزه جهادی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، تجلیل از فعالان قرآنی ویژه خانواده کارکنان و جشنواره فرهنگی و هنری و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهداء است.

وی با اشاره به برنامه‌های روز پنجمین با عنوان «انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، عدالتخواهی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)» گفت: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط امیر انصاری، حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در مراسم نماز جمعه، پیاده‌روی خانوادگی کارکنان پایگاه شهید نوژه، برپایی نمایشگاه استکبارستیزی، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان وبرگزاری مسابقات ورزشی (دومیدانی) ویژه فرزندان کارکنان از برنامه‌های اجرایی در این روز است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: برنامه‌های ششمین روز از دهه فجر نیز با شعار «انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی» برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خواهران و برادران، جشنواره بازی های بومی محلی، مراسم جشن تکلیف 600 نفر از دانش‌آموزان دختر، نشست بصیرتیبسیج خواهران، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با همکاری گروه مهندسی 43 ملایر، نمایشگاه هوایی ویژه عموم مردم، تجلیل از حماسه سازان عملیات والفجر 8 و فعالان قرآنی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ششمین روز از دهه فجر است.

کریم‌پور خاطرنشان کرد: در هفتمین روز از ایام‌الله دهه فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، معنویت‌گرایی، حاکمیت ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی» نیز دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، اهدای خون توسط کارکنان یگان پایگاه شهید نوژه، اکران فیلم های جشنواره عمار، برگزاری جشن گلریزان ویژه خیرین کمک به محور مقاومت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های روز هشتم با شعار «انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه، اقتدار و عزت منطقه‌ای و بین‌المللی» تصریح کرد: پخش مستند «بعد از خمینی»، غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد، جشن ویژه خانواده کارکنان پایگاه شهید نوژه و پدافند هوایی غرب کشور، مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت روز نیروی هوایی با حضور یگان‌های مسلح در مرکز استان و کارگاه آموزشیاز برنامه‌های در نظر گرفته شده در این روز است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: در نهمین روز از دهه فجر با عنوان «انقلاب اسلامی، الهام‌بخشی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین‌المللی»، تجلیل از خانواده بازنشستگان آجا و فعالان عرصه انقلاب، فینال مسابقات طناب‌کشی و والیبال ویژه کارکنان و جشن انقلاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دهمین روز از این ایام مصادف با 21 بهمن ماه با عنوان «انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن» نیز برنامه نورافشانی در مرکز استان به مناسبت جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت و برگزاری فینال مسابقات فوتسال ویژه کارکنان برگزار خواهد شد.

کریم‌پور تصریح کرد: 22 بهمن ماه امسال نیز با عنوان «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نامگذاری شده که برنامه ویژه این روز حضور پرشور فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان استان در راهپیمایی 22 بهمن است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات