آذرنوش در نشست خبری ستاد کنگره شهدای ورزش:
علت مشکلات فرهنگی که هرازگاهی در محیط های ورزشی کشور شاهد هستیم را باید در مدیران ورزشی جامعه جستجو کرد مسئولان ورزش در هر سطحی باید اخلاق را از خود شروع کرده تا مشکلات و بداخلاقی ها در جامعه ورزشی ریشه کن شود.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۱۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج صبح امروز نشست خبری ستاد کنگره شهدای ورزش کشور با حضور داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و جمعی از خبرنگاران در سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد.

 آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج در مورد علت معضلات فرهنگی و مالی در فضای ورزشی کشور گفت: علت مشکلات فرهنگی که هر ازگاهی در محیط های ورزشی کشور شاهد هستیم را باید در مدیران ورزشی جامعه جستجو کرد مسئولان ورزش در هر سطحی باید اخلاق را از خود شروع کرده تا مشکلات و بداخلاقی ها در جامعه ورزشی ریشه کن شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرگزاری بسیج در مورد برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران در جهت الگوسازی فرهنگی ورزشی به جامعه اظهار داشت: ما باید سیره و اخلاق 5000 شهید ورزشکار را به جامعه ورزشی انتقال دهیم تا در این جهت موفق باشیم.

آذرنوش در ادامه افزود: سازمان بسیج ورزشکاران در این راستا اقداماتی مانند برگزاری کنگره در هر پنج سال یک بار، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار معلم با همکاری وزارت آموزش و پرورش و یادوراه تجلیل از ایثارگران را در برنامه های خود دارد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با تأکید بر احیای فرهنگ اسلامی و ارتقای سطح اخلاق در جامعه ورزشی افزود: وزارت ورزش و همه مسئولان باید این مسئله را پیگیر بوده تا دیگر شاهد اتفاقات و معضلات فرهنگی در فضای ورزشی نباشیم.

خبرنگار بسیج در ادامه این نشست سوال دیگری در مورد مهم ترین سرفصل های این کنگره پرسید که سردار آذرنوش اینطور پاسخ داد: پایه و اساس کار در دست ماست؛ اگر بتوانیم سبک و روش 5000 شهیدی که هزاران حرف برای گفتن داشتند را به ورزشکاران کشور انتقال دهیم مشکل ما ازاین جهت حل خواهد شد.

وی در توضیح این مطلب گفت: چاپ چهارده عنوان از کتاب ها و دایرة المعارف در حال تدوین و نرم افزار پورتال جامع ورزش کشور خاص هر استان که اطلاعات شهدای ورزش کشور را در خود دارد  به صورت اتوماتیک وار با مرکز در ارتباط در دست اقدام بوده که در روز 13 بهمن ماه از این نرم افزار ها و یادآوره ها رونمایی می شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه اقداماتی که تا الان در حل مشکلات فرهنگی انجام شده موثر بوده اما به کار بیشتری از سوی مسئولان نیاز داریم.

ارسال نظرات