خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری نشست‌های روشنگری با محوریت گفتمان امام(ره) در دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت از برگزاری نشست‌های روشنگری با محوریت تبیین گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون کاندیداهای اصلح و حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۹۰۵۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر امسال دو پایگاه مقاومت در روستاهای جیغی و پرورق شهرستان کبودراهنگ به بهره‌برداری میرسد .

وی افزود: این دو پروژه در زمینی به مساحت 160 متر مربع با 800 میلیون ریال در روستاهای جیغی و پرورق افتتاح و در صورت هماهنگی عملیات احداث سوله صالحین روستای ایده لو همزمان با ایام الله دهه فجر آغاز می‌شود .

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در ادامه با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال افزود : بیش از 10 عنوان با 80 ویژه‌برنامه در رده‌های بسیج در حوزه ها، پایگاه های مقاومت و اقشار بسیج در نظر گرفته است .

وی عمده برنامه‌های امسال سپاه ناحیه کبودراهنگ در دهه فجر را برگزاری جشن های انقلاب به صورت پایگاهی و روستایی با همکاری دهیاران ، شوراهای اسلامی و ائمه جماعات، نشست مادران به عنوان پرچمداران جنگ نرم، نشست‌های بصیرتی و برگزاری نشست‌های سبک زندگی با موضوع سیره حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد .

بداغی همچنین برپایی نمایشگاه‌های انقلاب در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت، کارگاه های سبک زندگی اسلامی و منتظران موعود، تجلیل از فعالان حلقه های صالحین، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان شاخص، مقاله نویسی با موضوعات انقلاب در واحدهای دانش آموزی را از دیگر برنامه های سپاه ناحیه کبودراهنگ در دهه فجر برشمرد.

وی گفت: در این ایام علاوه بر تجلیل از برترین های قرآنی، مسابقات ورزشی به صورت پایگاهی و حوزه ای در رشته های دومیدانی، طناب کشی و دوچرخه سواری در رده های مختلف بسیج برگزار می‌شود .

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در ادامه افزود: نشست های مختلف روشنگری در این ایام با استفاده از مربیان و هادیان سیاسی در راستای تبیین گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون کاندیداهای اصلح و نیز حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای بر پا می‌شود .

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ همیشه در صحنه های دفاع از انقلاب، نظام و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان های شهدا حضور گسترده ای داشتند، گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است که مردم با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری حضور گسترده و پرشوری خواهند داشت و بار دیگر برگ زرینی بر دفتر افتخارات کشور ورق می‌زنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات