خبرهای داغ:
با حضور سردار جوانی برگزار خواهد شد؛

برگزاری یادواره شهدای 48 شهید فجر آفرین گلستان و 53 شهید کارمند گرگان

معاون فرهنگی سپاه ناحیه گرگان گفت: یادوراه 48 شهید فجر آفرین و 53 شهید کارمند شهرستان گرگان با حضور سردار جوانی از برنامه‎های شاخصی است که در ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۰۴۵۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مجید علایی عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: برنامه‎های دهه فجر در سطح پایگاهی اجرا خواهد شد و مخاطب این برنامه‎ها آحاد جامعه به خصوص بسیجیان هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت کانون‎ها و پایگاه‎های بسیج برنامه‎های متنوعی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در نخستین روز از ایام الله دهه فجر به صدا در آمدن زنگ انقلاب اسلامی را با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانشجویی برگزار شد.

معاون فرهنگی ادامه داد: استقبال نمادین از حضور حضرت امام(ره) در کشور، عطرافشانی از گلزار شهدا، برپای ایستگاه‎های ایست و تبریک و رژه موتوری از برنامه‎های دیگری بود که در روز گذشته انجام شده است.

علایی با بیان اینکه اعزام گروه‎های پزشکی را امروز به روستا‎های محروم شهرستان گرگان را خواهیم داشت، گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، همایش ائمه جمعه و جماعات، افتتاح 10 پایگاه ساختمان مقاومت بسیج از برنامه‎های است که امروز برگزار می‎شود.

وی یادآور شد: محفل انس با قرآن، صبحگاه اقتدار نیروهای بسیج، رزمایش فجر انقلاب اسلامی، پیاده روی همگانی در روستای قزاق محله در قالب طرح شهید شوشتری، سرکشی از خانواده جانبازان ، شاهد و ایثارگر، جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، یادوراه 48 شهید فجر آفرین و 53 شهید کارمند شهرستان گرگان با حضور سردار جوانی از برنامه‎های شاخصی است که در ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار