خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر:

دهه فجر دهه تلالو نور ولایت است

فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر گفت: دهه فجر دهه اي است كه تلألو نور ولايت است که باعث شد همه با هم به يك صدا و زير پرچم واحد گردهم بيايند.
کد خبر: ۸۶۳۰۶۵۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از آزادشهر، رمضانعلي سميعي امشب در گفت‎گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام راحل و شهيدان انقلاب اسلامي گفت: دهه فجر دهه اي است كه تلألو نور ولايت است که باعث شد همه با هم به يك صدا و زير پرچم واحد گردهم بيايند.

وی تصریح کرد: ملت ایران توانستند در مقابله و دفع ريشه ظلم و ستم و گردنكشان ،محكم و با اقتدار بايستند و به پيروزي برسند.

فرمانده سپاه ناحیه آزادشهر یاد آور شد: دست خونخواران و جهانخواران و راه نفوذشان را به داخل مرزها و خاك جمهوري اسلامي براي هميشه تاريخ سد کردند.

سميعي در ادامه به دستاوردهاي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران اشاره كرد وافزود: اگرامروز ما توانسته ايم در زمينه هاي گوناگون درجهان بدرخشيم اين به بركت خون شهداء واستقرارنظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد.

وي برگزاري يادواره شهداء، برگزاري يادواره آبروي محله، رو نمايي از فيلم جشنواره عمار، افتتاح سوله ورزشي، برگزاري مجمع عالي بسيج، افتتاح نمايشگاه اقتصادمقاومتي، عطرافشاني گلزارشهداء و برگزاري رزمايش بزرگ فجرانقلاب اسلامي را ازجمله برنامه هاي گراميداشت دهه فجردرسطح ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان آزادشهر است که در این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار