خبرهای داغ:

انقلاب اسلامی؛ انقلابی مردمی/ هر رای تیری بر قلب دشمنان است

خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی در نشست روشنگری پایگاه شهید آوینی گفت: انقلاب اسلامی؛ انقلاب مردمی و دینی در نوع خود منحصر به فرد است و انقلابی که سه ضلع آن را رهبری، ایدولوژی و مردم تشکیل می دهد این اضلاع چنان باهم متصل و متحد، مستحکم هستند که غیر قابل نفوذ است.
کد خبر: ۸۶۳۱۸۶۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عبدی در ادامه به انقلاب هایی که در کشورهای عربی و آفریقایی در چند سال اخیر اتفاق افتاده اشاره کرد و افزود: نبود رهبری واحد در این گونه انقلابات نتیجه را عقیم گذاشت و به نفع مخالفان مصادره شد.

وی در ادامه به جنایت آمریکا در نسل کشی سرخ پوستان و سیاه پوستان و حمله به عراق و افغانستان اشاره و بیان کرد: کشوری که گذشته ای آن مملو از جنایات و استعمار و استثمار و تولیدکننده انواع سلاح های کشتارجمعی و هسته ای است دم از حقوق بشر می زند و متاسفانه کشورهای همسو و خودباخته اروپایی و اسلامی از آن ها حمایت می کنند .

عبدی همچنین به حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس و خبرگان اشاره کرد و گفت: حضور هر فرد ایرانی در پای صندوق های رای تیری است بر قلب دشمنان نظام و باید همه احساس تکلیف کنیم و در انتخابات پیش رو شرکت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار