خبرهای داغ:
یکی از مبارزان انقلابی با بیان اینکه امروز جوانان ایران اسلامی با توجه به موقعیت پیش آمده با هر حربه‌ای از سوی امریکا و صهیونیسم هدایت می شوند، گفت: بسیاری ازمسائلی که در گذشته خط قرمزهای تربیتی بودند امروز حالت بازی به خود گرفته است.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۵۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرضیه حدیدچی معروف به دباغ شامگاه شنبه در نشستی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه امروز جوان ایران اسلامی با توجه به موقعیت پیش آمده با هر حربه ای از جمله شبکه های مجازی از سوی امریکا و صهیونیسم هدایت می شوند، افزود: بسیاری ازمسائلی که در گذشته خط قرمزهای تربیتی بودند امروز حالت بازی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همیشه نگران مسئله خانه و خانواده و فرزندان مملکت بوده و مستقیما با افراد و جمعیت ها صحبت می کنند که این امر نشان دهنده آن است که امروز دشمن در کنج خانه های ما لانه کرده است، گفت: جوانان امروز پای فیلم های کذایی می نشینند و خانواده ها از فرزاندان خود غافل شده اند.

این مبارز انقلابی با بیان اینکه عده ای منتظر شهادت دیگران هستند که به واسطه آنها هدایت شوند در صورتی که ما باید دنباله رو رهبر زمان خود باشیم، عنوان کرد: امروز دیگر کمتر اتفاق می افتد که فرزندان از طرف بزرگترها کنترل شوند چراکه خانواده ها فرزندان را رها کرده اند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) وقتی ازدواج می کند شب اول ازدواج با همسر خود عهد می کند که حلال خدا را حلال و حرام خدا را حرام بداند، تاکید کرد: این نکته بر این مساله تاکید دارد که امر به معروف و نهی ازمنکر باید عمیق باشد.

دباغ افزود: جای تاسف است که به مسائل جامعه بی توجهی شده و از چگونگی تربیت فرزندان خود غافل شده ایم در صورتی که باید به پاس خون شهیدان به گونه ای فرزندان را تربیت کنیم که سزاوار زندگی قرآنی باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید دست به دست هم دهیم تا فرزندان صالحی تربیت کنیم چرا که نحوه تربیت فرزندان ربطی به میزان تحصیلات ندارد، تاکیدکرد: بنی صدر ملعون سه مدرک دکترا داشت ولی در نهایت ارزشی نداشت.

فعال سیاسی دوران قبل از انقلاب و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون زمان برای جوانان برهه ای خطرناک است، گفت: مادران باید از روزی که احساس می کنند بچه ای در شکم خود دارند هر لقمه ای را نخورند چرا که لقمه حرام اثر سوء بر فرزندان دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید در کنار هم بوده و دست در دست هم بگذاریم تا انقلاب اسلامی ایران در یک خط باشد و لبیک گوی رهبر باشیم، گفت: کاری نکنیم که دشمن به ما دهن کجی کند.

*رهبری، مکتب اسلام و مردم عوامل پیروزی انقلاب هستند

رئیس دادگاه های عمومی و دادگاه انقلاب شهرستان همدان نیز در ادامه گفت: رهبری، مکتب اسلام و مردم عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین پیرمحمد احمدوند با بیان اینکه وحدت نیروها و اقوامی که در کشور حضور داشتند نیز در این امر موثر بوده است، عنوان کرد: اگر رهبری یا نظام جمهوری اسلامی ایران تضعیف و دشمن موفق به ایجاد تفرقه در بین اقشار مختلف مردم شود، مرگ مردم فرارسیده است.

وی افزود: باید دست در دست هم دهیم و به عنوان ید مخلص و متحد از اسلام ناب محمدی دفاع کنیم و هرکس باید در هر لباسی گوش به فرمان رهبری باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات