مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

رضایت نمازگزاران بین‌راهی از وضعیت نمازخانه‌های استان زنجان

و بر اساس نظرسنجی‌های به‌عمل آمده از نمازگزاران، وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی استان زنجان مطلوب و در حد قابل قبول است.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۸۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: ارتباط تنگاتنگ با نمازگزاران و آگاهی از مسایل و مشکلات آنان در نمازخانه‌های بین‌راهی استان امری ضروری است و بر اساس نظرسنجی‌های به‌عمل آمده از نمازگزاران، وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی استان زنجان مطلوب و در حد قابل قبول است.

ایرج دست‌نشان افزود: بر اساس نظرسنجی‌های به‌عمل آمده از نمازگزاران، وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی استان زنجان مطلوب و در حد قابل قبول است.

وی اظهار کرد: کمیته ویژه‌ای با عنوان ستاد ساماندهی به نمازخانه‌های بین‌راهی تشکیل شده است.

دست‌نشان در ادامه تصریح کرد: با تشکیل این ستاد و هر سه ماه یک‌بار به صورت مستمر بر همه نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های خدماتی رفاهی، غذاخوری‌ها و مساجد بیم‌راهی نظارت صورت گیرد تا شاهد عملکرد مطلوب در این حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه نزدیک به پنج سال است که اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در بین دستگاه‌های اجرایی و در جهت بسط و گسترش فرهنگ نماز جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: این اداره‌کل در خصوص بسط و گسترش فرهنگ نماز تلاش جدی دارد و در راستای ارتقای فرهنگ والای نماز، ستاد اقامه نماز استان زنجان اقدام به نصب بنر و پوسترهایی در نمازخانه‌های بین‌راهی با همکاری این اداره‌کل کرده است.

این مسئول با اشاره به دو سامانه ارتباطی از سوی شهروندان و نمازگزاران در نمازخانه‌های بین‌راهی با مسئولان این اداره‌کل، تاکید کرد:‌ نمازگزاران می‌توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را به سامانه پیامکی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان به شماره 3000990091 ارسال و یا با شماره پیام‌گیر شبانه‌روزی 33462369 تماس حاصل کنند، زیرا معتقدیم اداره‌كل حمل و نقل و پایانه‌های استان در كنار ستاد اقامه نماز و سایر دستگاه‌های اجرایی استان، مسئولیت پیگیری و رفع نواقص این نمازخانه‌ها را در دستور کار خود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار