پروژه جدول گذاری اتوبان کرج _ قزوین همچنان در شهرستان هشتگرد در حال اجراء و تکمیل شدن است.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ پروژه جدول گذاری اتوبان کرج _ قزوین همچنان در شهرستان هشتگرد در حال اجراء و تکمیل شدن است.
بر اساس این گزارش؛ از آنجا که اتوبان کرج _ قزوین دارای ۶ باند رفت و برگشت می باشد و وجود همین مسئله مشکل بسیار بزرگی در بحث رفت و آمد خودروها در اتوبان مذکور و به دنبال آن بروز ترافیک سنگین نیز شده است از همین رو ایجاد پروژه جدول گذاری در اتوبان کرج _ قزوین که در حال حاضر در محدوده اتوبان شهرک خور شهرستان هشتگرد می باشد شاید نتواند بحث ترافیک را کنترل و مدیریت کند ولی در صورت بروز تصادفات خودروها در اتوبان مذکور و از پرت شدن خودروها به لاین جنوبی و بالأکس مطمئنا میتواند ممانعت بعمل آورد کما اینکه بارها شاهد صحنه های تصادف وحشتناک و مرگبار بر اثر ورود گاردریل های فلزی بر اثر سرعت بیش از حد مجاز به داخل خودروها و کشته شدن تعداد زیادی از سرنشینان و همچنین ورود خودروها به لاین های جنوبی و شمالی منجر به وقوع تصادفات زنجیره ای نیز شده است.
گفتنی است؛ بعد از اتمام پروژه جدول گذاری اتوبان کرج _قزوین که به همت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز انجام می شود، می طلبد که پروژه ۵ بانده شدن لاین های جنوبی و شمالی اتوبان تهران _ قزوین در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان های تهران و کرج قرار گیرد تا ترافیک سنگین اتوبان محدوده تهران _ کرج کنترل شده تا اجرایی شدن همین مسئله مزید بر علت شده تا برای داشتنی هوایی سالم و عاری از آلاینده ها در تهران و کرج و فرار از آلودگی های مضر و سرسام آور و البته سرطانزا.
خبرنگار ؛ ابراهیم باباپوری اصل
بر اساس این گزارش؛ از آنجا که اتوبان کرج _ قزوین دارای ۶ باند رفت و برگشت می باشد و وجود همین مسئله مشکل بسیار بزرگی در بحث رفت و آمد خودروها در اتوبان مذکور و به دنبال آن بروز ترافیک سنگین نیز شده است از همین رو ایجاد پروژه جدول گذاری در اتوبان کرج _ قزوین که در حال حاضر در محدوده اتوبان شهرک خور شهرستان هشتگرد می باشد شاید نتواند بحث ترافیک را کنترل و مدیریت کند ولی در صورت بروز تصادفات خودروها در اتوبان مذکور و از پرت شدن خودروها به لاین جنوبی و بالأکس مطمئنا میتواند ممانعت بعمل آورد کما اینکه بارها شاهد صحنه های تصادف وحشتناک و مرگبار بر اثر ورود گاردریل های فلزی بر اثر سرعت بیش از حد مجاز به داخل خودروها و کشته شدن تعداد زیادی از سرنشینان و همچنین ورود خودروها به لاین های جنوبی و شمالی منجر به وقوع تصادفات زنجیره ای نیز شده است.
گفتنی است؛ بعد از اتمام پروژه جدول گذاری اتوبان کرج _قزوین که به همت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز انجام می شود، می طلبد که پروژه ۵ بانده شدن لاین های جنوبی و شمالی اتوبان تهران _ قزوین در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان های تهران و کرج قرار گیرد تا ترافیک سنگین اتوبان محدوده تهران _ کرج کنترل شده تا اجرایی شدن همین مسئله مزید بر علت شده تا برای داشتنی هوایی سالم و عاری از آلاینده ها در تهران و کرج و فرار از آلودگی های مضر و سرسام آور و البته سرطانزا.
خبرنگار ؛ ابراهیم باباپوری اصل
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پر بیننده ها
آخرین اخبار