خبرهای داغ:
رئیس بسیج ورزشکاران همدان خبر داد

برگزاری جشنواره شیرینی و غذا برای کمک به جبهه مقاومت در همدان

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران همدان از برگزاری جشنواره شیرینی و غذا، ۲۱ بهمن ماه برای کمک به جبهه مقاومت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۳۵۵۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی بابایی‌فر ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: در این ایام 9 برنامه فرهنگی- ورزشی در بسیج ورزشکاران پیش‌بینی شده که از جمله آن عطر افشانی مزار شهدا، حضور ورزشکاران و مربیان با لباس فرم در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان، شرکت ورزشکاران بسیجی در راهپیمایی 22 بهمن و غیره ازجمله برنامه‌های این دهه است.

وی بیان کرد: این جشنواره یک روزه توسط خواهران ورزشکار بسیجی و به مناسبت ایام دهه فجر با عرضه انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی در کانون مهدیه همدان برپا می‌شود.

رئیس بسیج ورزشکاران همدان افزود: در این جشنواره مرباجات، شیرینی، کوکی و کیک، ترشیجات و سبزیجات خشک و فریزری، میوه‌های خشک، عرقیات طبیعی، عسل، زعفران، چای و ادویه جات، ژله، دسر، محصولات ارگانیک و قارچ و غیره در 10 غرفه به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه کلیه محصولات این جشنواره به صورت سنتی و دستی تهیه شده است، اظهار داشت: این جشنواره یک روزه چهارشنبه 21 بهمن ماه جاری از ساعت 8 صبح الی 8 شب در محل کانون بسیج استان همدان واقع در خیابان مهدیه برگزار می‌شود.

بابایی‌فر از اعزام ورزشکاران و خانواده معظم شهدا به کنگره شهدای ورزش کشور خبر داد و گفت: در این راستا ورزشکاران ملی‌پوش استان به کنگره اعزام شدند که در آن برنامه سه تن از قهرمانان ملی‌پوش همدان مدال‌های خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا کردند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این نهاد گفت: برگزاری دوره سه روزه آموزش سرگروهی ویژه مربیان ورزشی در همدان و ملایر، برگزاری همایش بانوان ورزشکار و دیدار با خانواده شهدای ورزشکار نیز از دیگر برنامه‌های این ایام بوده است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران همدان افزود: این آیین‌ها به منظور فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت ورزشکاران استان در امر برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه با شکوه‌تر سالگرد انقلاب و آئین‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و آشناسازی ورزشکاران با دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات