خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

نفوذ آخرین حربه دشمنان نظام در این برهه از زمان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: نفوذ از طریق انتخابات به ارکان نظام آخرین حربه دشمنان نظام در این برهه از زمان است.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۳۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام‌ حسن یارعبادی امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) جزیره ثبات آمریکا را که در منطقه ایجاد کرده بود به هم زد.

وی افزد: از آن زمان تاکنون استعمارگران به سرکردگی آمریکا برای جلوگیری از تثبیت نظام جمهوری اسلامی و شکست آن دست به توطئه‌های فراوانی زده‌اند که همه آنها با هوشیاری و بصیرت مردم و رهبری شایسته امام(ره) و مقام معظم رهبری با شکست مواجه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به برخی از این توطئه‌ها گفت: ایجاد اختلافات قومی قبیله‌ای، ترور شخصیت‌های بزرگ نظام، کودتا، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم و ایران‌هراسی، فتنه 88 و اخلال در انتخابات که با نفوذ افراد مسئله‌دار و غیر متعهد و دنباله‌روی آمریکا از جمله توطئه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه نفوذ در انتخابات آخرین حربه دشمنان نظام در این برهه از زمان است، گفت: دشمنان سعی در حضور در ارکان تصمیم‌سازی را دارند که این توطئه نیز با بصیرت و حضور حداکثری مردم در انتخابات و با انتخاب افراد شایسته و انقلابی ناکام خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات